Mt rainer

Kom precis hem. Vi akte till Mount Rainer ungerar klockan 11. Vaknade klockan 10 av att var granne kom och pratade hogt, miriam ar med i skolans biologiklubb (jag ar inte med dar, VILKEN OVERRASKNING!) och dom ska typ ut och plantera blommor eller nat. Dom hade sagt nasta helg, men hon kom over och sa att det skulle vara den har helgen ocksa, men miriam gick inte iallafall. (very interesting, i know.) Jag sov nog pa nat valdigt kostigt satt, for jag har haft en aning nacksparr idag xP
Det var haftigt dar. Berget ar jattestort. Och det fanns bjornar dar :S
Jag var livradd, det var nan som sa att dom hade sett en bjorn langre upp pa leden. Arligt talat om nan bara hade ropat 'BEAR' i det ogonblicket hade jag kissat pa mig och sprungit for mitt liv :S :D
Jag var kissnodig ocksa :P Det gjorde ju inte saken battre :P
Jag hade valt fel klader ocksa :P det var varmt idag, sa jag valde att ha min blaa kjol, for dom som inte vet hur den ser ut sa ar det en knakjol med ganska latt tyg. Och sjalvklart sa blaste det nar vi var dar uppe!
Great! Men det loste sig, jag fick knyta min troja runt midjan, JAG VET HUR FULT DET AR, MEN JAG HADE INGET VAL!! hahahha
Jag halvsov pa vagen hem, vaknade val ungefar nar vi kom tillbaka till Morton. Idag sa var det Miriams tur att kora fran kyrkan hahah. Men jag maste saga att det var ganska bra for att vara hennes forsta gang. :P Om det var hennes forsta gang hon korde, jag vet inte :P
Iallafall, jag var ganska pigg nar vi kom tillbaka sa forst sa provade jag klader till imorron som ar 80's day. Jag hittade inget bra xP
Sen sa sprang jag. Jag sprang fran vart hus till skolan dar jag sprang nagra varv pa friidrottsbanorna. Gick val lite halvdaligt om jag ska vara helt arlig.  Fick ont i knana och i vaderna, men jag far val springa lite oftare :P
Sen nar jag var 'klar' (jag skulle ga hem igen, for jag var lat) Sa var Kecin Tim, joseph och kevins ena lillebror dar (vid skolan) och sa att det var 'open gym' och fragade om jag skulle vara med och spela basket. EH, fine, jag ar redan lite halvsvettig och sa men visst. hahah
Det kom lite fler sen, bla Jack ocksa, sa dom forsokte lara 'utbytesstudenterna' att spela basket. HAHAH
Det gick val lite halvdaligt for mig hahah. Men helt okej for nforsta gangen (A)

sa idag har jag iallafall rort pa min tjocka rumpa :D
Sen pa vagen hem sa korde vi Hem Joseph, for dom andra skojade med honom och akte och gomde sig eller nat :p hahah. Men han fragade iallafall jack om han trodde att han skulle fa kora med Jv's eller med det battre laget. hahahah
sorry, men Joseph ar ungefar 2 meter lang, smal som en sticka, och suuger pa basket. hahah
Jack var iallafall snall och sa att det beror pa hur manga som ska spela i ar. hahaha

Sen sa korde jag hem fran kyrkan. Det gick battre an forra gangen iallafall :D
Men sen sa hade bade Kristine OCH alyssa sina bilar pa garageuppfarten fa jag parkera pa graset for sakerhets skull ;) och sen holl jag pa att trycka pa gasen nar jag hade parkerat sa fint ;P Men jag kom pa migsjalv, sa det gick ju bra :D

Men iallafall, jag hade tankt att jag skulle lagga upp bilder fran idag, men miriam har 'stora' datorn sa jag har inte lagt in dom dar an. Jag hade ocksa tankt att jag skulle lagga upp bilder fran forra helgen, men det far val bli nan annan gang.
 Nu sa hade jag tankt att jag skulle duscha, och sen hitta nagra klader infor imorron, :P JAg ska ta med kameran da ocksa hade jag tankt. MEn jag ska nog iallafall sova med blott har sa det star at alla hall, for det gjorde det val under th 80's right?

Ha det bast! Alskar er!


Kommentarer
Postat av: Otto



Hi Lovver<3



Jag har bara träffat en Björn som tränar Erics Lag och han verkar inte Så farlig TyckerJag. Men det är klart... möta honom uppe på ett Stort och Ensligt berg...(Jagskapassamejbättreförhonomifortsättningen)



JagTycker att det är oNödigt att va kissNödig.

Det är bättre att Kissa då.

JagTycker att det lät Bra att ha dendär kjolen för du kunde ju ha passat på när det Blåste. Tänk på det nästa gång Nean.



Smart iallafall att slumra i bilen Hem. Det brukar Jag oxå passa på att göra. Då orkar man SpringaMycket sen. Och leka med bollar.

Trevligt det Låter Nean...

Men JagTycker att du tjatar Mycket om att Duscha. Det är oNödigt TyckerJag.



Din.

2008-09-29 @ 10:55:30
Postat av: elin

visa amerikanarna hur man spelar basket, du är iallafall bättre än mig :P kör hårt

puss på dig

2008-09-29 @ 18:29:08
Postat av: Tomas

asså tjena., otto är ju för tusan eran hund! , skärp er!

2008-09-29 @ 19:04:23
Postat av: Pappa

Vet du vem som ringde på telefon idag, det var Sune din mentor på Tornahagen. Han passade på att tacka för godsakerna som han fick på skolavslutningen. Han hade tagit det sista ur korgen för ett tag sedan. Det viktigaste var givetvis att jag skulle hälsa till dig. Han berättade att vykortet kommit fram till skolan och Inga, Robert och Sune hälsade till dig (andra lärare också)

2008-09-29 @ 19:46:40
Postat av: Otto

Tomas Pust....

En förklädd Lollo?

Orka?????

Guuuuuuuuuuuud va Trött JagBlir.

AssåTjenaSkärpDejSjälvFörTusan!

2008-09-29 @ 21:28:41
Postat av: Mormorbror Göran

Otto, bry dig inte om att somliga klandrar dig för att du är en hund. Hundar är ju också människor. (I Fablernas värld, i Faablernas vääärld!) Jag vill i alla fall att du ska fortsätta att ge ditt hundperspektiv på Linnéas Amerikavistelse. Lollo och Tomas kan hoppa upp och sätta sig.



Linnéa, jag kan inte riktigt hålla reda på alla killar som passerar revy som mer eller mindre intressanta. Skulle Du möjligen kunna skriva lite tydligare så att man kan hänga med?

2008-09-29 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0