Nytt problem

Okej jag har ett problem. Ioforsig kanske inte overdrivet viktigt, men anda.
Vad gor man egentligen pa Homecoming? Vad ska jag ha pa mig?
Ska man ha balklanning? Hur ska jag ha mitt har?
Ska vi ga ut innan? Ska vi ata innan?
Vad ska vi prata om, jag kanner ju honom inte? Nar ar det?
Ska jag kopa nat till honom? Etta sa att man skulle kopa nat?
Ska han bjuda mig pa mat? Ska han kopa nat till mig?
Hur fin ska klanningen vara?
 ska den vara en fin klanning, eller en formellt Fin klanning?
Vad hander om vi inte har nanting att prata om?
Vad ska jag prata om da?

Jag har ett STORT problem.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallo :)

Ja skolan är tuff. Kanske inte svår men det är alla dessa läxor.. Sitter med en läxa nu som kommer ta mig hela dagen + imorgon typ.. Fast ja min familj är toppen så dem kan hjälpa mig :) Hjälper din familj dig med?

2008-09-07 @ 01:45:54
URL: http://sofiausa.blogg.se/
Postat av: Otto

JAJA.

Den som ger sig in i leken får leken tåla...

Bättre va med mej!!

2008-09-07 @ 06:47:52
Postat av: elin

fråga dina kompisar typ alyssa och ettan eller vad dom heter, men du kan ju alltid fråga om han gillar ost :D ;D

2008-09-07 @ 14:20:01
Postat av: Mamma



Jag trodde Du skulle gå på "The Prom" med Jesse.(och jag tänkte att det var väldans vad Ni är tidigt ute, för den brukar väl vara vid vårens skolavlutning.) Är det en Annan prom Du ska på?

Någon prom vid Homecoming vet jag inget om.

Fråga USA-kompisarna och Jack och Kristine!

Göran gav Dig ju 39 förslag på bra samtalsämnen (Den i början och slutet kanske visserligen kan gallras bort?..)



Kör Hårt!







2008-09-07 @ 15:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0