okej..

Okej. Jag vi har inte akt an...
Iallafall, igar.. Vi spelade var volleybollmatch, och blev en aning utklassade.. Sen efter oss var det det bra lagets tur att spela. Jag ar med i nyborjarna (A) Sa da tankte jag att jag kunde vara lite social, eftersom jag inte hade pratat med Jesse i skolan. Sa jag fick lana Luisas telefon. Och efter ett visst velande sa ringde jag iallafall. Men Jesse ar val inte den mest pratglada personen han heller. Sa det blev lite konstig stamning nar jag ringde. Det han i princip sa var : Jag vet inte, det spelar ingen roll. Ehm. Ja. Jag forsokte fa honom att prata men det gick val halvbra det med. Sa det samtalet varade val i ungefar 3 minuter, langa och intressanta diskutioner som ni forstar. Och idag i skolan sa sa han inte ett ljud till mig. Okej, forlat, jag ska inte ringa nan mer gang! Jag vet inte vad som ar fel med honom. OMG.
Jag borjar undra vad han egentligen vill mig. Om han inte vill prata med mig sa kan han val iallafall saga det sa jag kan tex ga med nan annan till homecomming. Det ar ju inte precis vad jag vill, men det ar faktiskt battre an att ga med en som inte gar att prata med.
Han ska fa sin chans nu. JAG far val forsoka borja prata med honom, om han inte springer ifran mig. Jag har val borjat lukta illa eller nat.

Aja, jag och miriam sluta skolan efter lunch idag iallafall, sa vi skulle "hinna" till footballs matchen. Den borjar val en aning senare. Men det var skont att ga tidigare.

Nu ska vi aka. HEJDA

Kommentarer
Postat av: Otto

Skit i honom Jesse.

Säg till honom att Du tycker det är svårt när han inte pratar. Ödsla inte din enegi i USA på honom VetJag.

Tänk på Mej, Med Mej Kan Du alltid prata.



Smack!<3

2008-09-13 @ 08:29:47
Postat av: Mamma

Görét inte för komplicerat.

Käraintenerdejsajagju.

2008-09-13 @ 17:23:59
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

Han är nervös, jag lovar dig jag vet vad jag snakkar om! Om han inte gillat dig skulle han inte frågat om du ville gå tillsammans med honom på homecomingbalen, förr de e lixom stort. Du gör det skit bra att försöka snakka med honom, fortsätt så så kommer han vika sig snart, vissa är sånna i början :) lycka till gumman o håll mig underrättad så tar jag the dirty details på "hemlig meddelanden på bdb ;)

älskar dig <33

2008-09-14 @ 13:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0