Saknar, saknar inte..?

Jag ska nog stada mitt rum och gora Foods laxan. JAg ska kopiera den av Nate. haha. Men han skriver sa litet sa det kaan ju ta ett atg. Men det ar inte sa mkt.
Ikvall sa ska vi pa footballs matchen. Dom kommer troligen forlora. Men skitidet! Det blir nog roligt anda! :D
Jag har ju iallafall overlevt alla andra matcher, med lite frostskador dock men jag far val se till att dra pa mig lite mer klader. Jag tycker sjalv att jag har pa mig mycket, men eftersom jag fryser sa ar det tydligen for lite.. JAg har understall och massor av andra lager sa jag ar val en valdigt kall person.

Hemlangtan och saknad av kompisar ar ngt manga lider av just nu, utbystesstudenter alltsa. Manga av dom vill sakert hem ocksa. Well, inte jag!
Jag har inte haft nagon hemlangtan sedan jag kom hit, eller jag hade nagra tuffa dagar, men jag ville aldrig hem!
Jag alskar att vara har!
Men visst saknar jag saker fran Sverige och framforallt manniskor fran Sverige men vill jag hem for det? svar: nej.
Jag saknar min familj. Min alskade sis, eric och Otto, Mina foraldrar <3. Jag saknar mina kompisar.
Jag saknar svenskt kranvatten, omg vattnet har suger ! Det smakar clor! :O Nastan som att dricka direkt fran simhallen. :S
 Men jag vill inte hem.
Jag har det bra har.

Klart jag saknar dig ocksa Goran :)

Kommentarer
Postat av: Mormorbror Göran

Vilket fint inlägg Linnéa! Väldigt kul att läsa. (Jag förstår allt att Du saknar mig också fast Du inte skrev om det särskilt.)

2008-09-26 @ 21:49:19
Postat av: Linnea

Klart jag skanar dig med! :D

2008-09-26 @ 21:51:08
URL: http://linneaostberg.blogg.se/
Postat av: Otto



Mej är SÅGLAD att Du har det SÅBRADÄR!<3

(Mej=GenerösförJagÄlskarDej)

Men! Saknar Du Mej mindre än sis och eric?...



Och Du. JagVet hur det är att Frysa på fotbollsmatcher.

MenDu. Om Du ser till att Huttra Riktigt ordentligt så kanske du får krypa upp i Jacks knä och kanske rentav in under hans jacka.

Prova. Jag brukar lyckas med Husse.

Det är Så Skönt Nean!



JaghardetBRAhär!

2008-09-27 @ 08:29:02
Postat av: elin

saknar dig nea!

2008-09-27 @ 10:54:11
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

hahah JAG ÄLSKAR OTTOS INLÄGG !! HAHAHAH XD





Vet du det finns inget som är skönare att höra än att du trivs !! så JÄTTEKUL !! <33

Jag menar vi kommer alltid finnas här för dig ! ALLTID det ska du inte tvivla på !

Men detta är bara ett år, så njut och lev till fullo ! (jag vet vad jag snakkar om)



Jag saknar dig med !

tiden för den som är iväg går mykt snabbare än för oss som är hemma så det känns som jättelänge sen du åkte! gråter fortfarande när jag tänker på det !! BUUHHUUU vad den dagen var hemsk ! JISSES !

:'( :'(

vi älskar o saknar dig men låter dig inte komma hem förrän du är redo för det :) <333333

2008-09-27 @ 11:07:35
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

familjen hälsar med varma kramar de med :)

mamma hälsa att jag skulle säga att de skulle träffa Anna och Andres idag :) (vet inte vfr jag skulle säga det men men)

De Hälsar iaf <3

skönt att du mår och har det bra // fam Kimme :)<3

2008-09-27 @ 11:10:23
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa. Här är det lördag, klockan 7 PM. Jag har plockat över den senaste veckans inlägg som Du har skrivit till ett särskilt dokument som jag ska skriva ut och skicka till mormor och morfar. Det gjorde jag ju med den första veckans inlägg också. Jag har lagt till å, ä och ö + plockat lite i övrigt också så att det ska vara lite lättare att läsa. Jag ska ta med det som Du skriver i dag på lördagen också, sedan skickar jag det. Hoppas Du får en skön helg!

2008-09-27 @ 18:59:16
Postat av: Disaismyname

hej bejbiii<3

Vad glad jag blev när jag läste! Du är grym vet du det??

hahaaa om du fryser gör som otto, kryp in under nåns jacka! Kanske kevins^^?



saknar o älskar diiig<3



p.s jag slutar med dom där töntiga namnen... jag pallar inte komma på nya hela tideeeeen! d.s

2008-09-28 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0