The period is here

Jag vill garna ha pengar (A)
Det vore bast om du (Goran) kan prata med min pappa om det.
Det vore oxa bra om du (pappa) kan kolla hur mitt konto ser ut, sa jag far en uppfattning. jag har tagit ut lite pengar och sa.

Idag har jag pratat mer med Jesse. :D
Lite roligt att veta :)
Han pratade mer idag an igar. :)
Om lite alt mojligt.
Han fyller 17 pa torsdag. Eller tisdag. Ehh, jag har glomt (A)
Jag fick lana hans troja (A) Pa en grej ni kan lasa om langre ner :P Han luktar gott :D Nar vi var ute och tog en nypa luft hahahha (A) hahahah jag ar storsta tomten (A) Nar han fyller sa ska han troligen tatuera sig :) Nice :) Han spelar nan position i footballslaget, flera olika, jag hangde inte riktigt med dar. Quaterback var en av dom. Och massa andra saker som jag inte kommer ihag just nu.

Jag ska lagga ut bilder, ja ar valdigt dalig pa att gora det, jag vet, men jag ska skarpa mig. Jag har blivigt ganska dalig pa att ta bilder. Men som sagt jag ska skarpa mig....

Idag hade vi skolfoto. Men det var inte direkt som i sverige. Man gick till biblioteket, tog ETT kort och sen fick man springa tillbaka till sitt klassrum for att fortsatta lektionen. Man fick komma klassvis; tex, alla tjejer i 11th grade. Da fick jag ga. Min bild blev faktiskt helt okej. Man fick ett skolkort, sa man ska komma in pa hemma matcher och sant gratis, med bilden pa. Och den ar helt okej. Jag och miriam hade ingen aning om att man skulle ha med sig jamna pengar och betala pa plats om man ville ha nagra kort. Sa det blev minipaketet for bade mig och miriam, efter att vi fick vaxla/lana pengar ett tag. Men det var val bra det. Jag tror anda inte att jag ville ha nat stort paket med massa bilder, Jaa, det var val allt om skolfotot, det hande inte sa mkt mer dar..

Idag var aven en volleyboll cup, som jag dock inte spelade i. Det var for dom bra. Jag var dar och kollade. Och forsokte gora laxor samtidigt. (A) gick val inte jattebra, det gick i borjan innan allt folk kom. :) Det gick inte sa bra for Morton.. JAg vet inte vilken plats dom kom pa men, jag tror att det var en sa jattebra placering om jag ska vara helt arlig.
Pa torsdag ar min forsta volleybollmatch, som jag egentligen inte vill spela, men eftersom det ar bortamatch, och troligen inte sa manga kommer och kollar sa ar det val axeptabelt. Men inte mer.

PS. Ni borjar bli samre pa att skriva kommentarer!!! Jag vill ha manga som skriver! ;)

Kommentarer
Postat av: Otto

Smack MY Darling!!



Bry Dej inte om jesses födelsedag (jösses vilket larvigt namn han har...) Och passa Dej om han luktar gott. Tänk på Mej. Så ska en Riktig Kille Lukta! Under äppelträ´t Nea Där är Härligt. Där kan man ta sats och pressa ner kroppen i gräset i en så´n där God luktfläck. Rulla och vältra sej. Tevligt Värre! Du Måste testa ihop med Mej när Du kommer hem igen!



Jag tycker att Du börjar Tomta in på han jesse.

(mormor sa att det är lugnt, att det nog snart går över, så jag får väl lita på henne...)



Visste att Du skulle bli Bra på fotot! CutieDej!!<3



JAG skriver Många Kommentarer!

Tänk Mycket på MEJ Nea!!

2008-09-10 @ 10:24:42
Postat av: elin

jag ska börjar komentera alla bilder du lägger in , mohahaha, så nu måste du lägga in minst en bild per dag, annars blir det kanske ingen komentar,,haha, idag ska jag träffa komfermationsgruppen för första gången, så jag hoppas det går bra,, föresten så tog vi också skolfoto idag IGEN, för det hade tydligen bivit något fel på de andra,, men men puss på dig

2008-09-10 @ 14:51:55
Postat av: Emmie

HEJ!<3 Är han Jesse nåt att satsa på ???:Pkram

2008-09-10 @ 18:53:07
URL: http://emmiehenningsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Love ya!!!!!!!!

2008-09-10 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0