Tro det eller ej..

Belive it or not, Jag har tva klanningar! + ett par skor. Hogklackade. HOGklackade. Jag far val ha trainingcamp eller nat, sa jag kan ga i dom om tva veckor :)
En gra klanning med svarta band och en rod. Bilder kommer senare :)
JAg ar ju sa bra pa att ladda upp dom ;)
Jag kopte bada i samma affar. Eftersom dom har sa himla mkt danser och man anvander inte samma klanning pa dom danserna, sa kopte bade jag och miriam 2 sa vi slipper aka och kopa klanningar en gang till for alla hjartansdag-dansen OCH Prom. Sa nu har jag bara Prom klanningen att inskaffa, men det ar ju ett tag dit. Dom var inte overdrivet dyra heller. :) Alyssa kopte en Illgul, men den var fin, hon passar i den :) Hon gillar gul kan vi ju saga :)
Miriam kopte en rosa och en bla. :)
Imorron aker vi harifran kl 10, till nan nojespark, och pa kvallen sa ska vi kolla pa film. Som jag nog har sagt flera ganger nu. MEN BIG SUPRISE! Vi har Engelska laxa :O :O
Den har inte jag gjort (A) sa dar maste jag hitta pa nat.. Om man ska jamnfora manniskan med ett djur; vilket skulle det vara och varfor? Jag behover faktiskt lite hjalp med den... Och sen har vi biologi oxa. Men det var latt.

Ikvall sa var vi iallafall hos fam. Cooper. Vi fick mat dar ocksa, det basta jag har atit sen jag kom hit! Kyckling och ris! Jag har saknat normal mat. :) Dom verkar vara en mer 'normal' familj om man jamnfor med min egen. :)
Dom bor i Varldens storsta hus! Och dom har 3 hundar och 2 eller 3 katter. Pappan (jag har, alla blir forvanade, glomt vad han heter.) ar doctor. Sa dom bor valdigt fint. Och mamman, ser ut som hon kommer fran en indianstam, hahahah :D

Det har far ni val tro om ni vill, jag vet att Disa inte kommer tro mig; Jag har inte satt pa tvn en enda gang sen jag kom hit. Jag ar faktiskt lite stolt over migsjalv (A)

+att jag vill se disas nya harfarg!! Alla sager att den ar saaa fin ;) Skicka en bild!! :D

Over and out.

Kommentarer
Postat av: elin

KUL med engelskaläxa,,men din lärare kan nog ändå inte slå Gert(gerd) Men hallåå!!! att kolla på film är ju nästan som att kolla på tv,,så jag tror dig till hälften(eftersom du skulle se en film ikväll) hallå vad heter det dataspelet som vi spelade när vi var små där det fanns "pussgurkor" och typ "rump-knubbisar eller nåt..jag stör mig på att jag inte kommer ihåg det...Puss på dig<333

2008-09-14 @ 10:09:23
Postat av: Otto

WOOhhhf...Du är säkert Alldeles, alldeles Undebar i dom klänningarna. Du&Jag kan dansa Bal med dom när Du kommer Hem till Mej igen. Då kan Jag ha min kostym med döskallen på DuVet. Jag behöver inte få nå´n skinka. Jag vill dansa med Dej ändå!



Du kan få jämföra Människan med Hunden om Du vill.

Jag tycker NiAlla är så Snälla.(utomlollodå)

Ni kan göra konster som att springa, snurra runt, döpålåtsas, kräla och gå på två ben. Ni kan tigga och viska och pussas. Ni kan inte lukta så bra dock. Där är jag bättre. Ni är inte så bra på att Vänta. Och så tror Jag att Vi Hundar är bättre på att Älska Människor.



Dom där Cooperhundarna...(ochkatterna). Berätta!

Hade dom människoungar oxå?

Är det Dom som ska åka med Er till Hawaii?

Fick Ni gröt där??!!



P.S. Disa är Alltid Fin tycker Jag!<3

2008-09-14 @ 10:50:09
Postat av: gabbi

Hej. hoppas att du har det bra i usa , det verkar skoj iaf ;) kram gabbi j <3

2008-09-14 @ 11:06:03
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

hahah de e sååå kul att läsa om dig gumman !!

Disas fårfärj är verkligen fiiin ! öd/orange/brun/guld, jag vet inte hur man ska förklara men den e jäkligt fiin! hon färjade ögonbrynen med samma färg ;D kulkul, det stod spesifikt på förpackningen att man inte fick färga ögonbryn eller ögonfransar med färgen, men vi känner ju disa allihop ?? :P

"de kan väll inte va så farligt ??" ¤splash¤

hahahahhahahhahahahahahhahahahahha ;D;D;D

men konstigt nog så hände inget utan det ser riktigt normalt o snyggt ut ! :)



Jag hade en drömm om "the familys old gang" inatt. Du, jag, elino frida va det i allafall.. den var lite skumm..

Vi satt o picknickade (föräldrarna satt lite längre bort)

(kommer du ihåg, för typ 2 år sen när vi spelade bränboll vid vallabackarna o vi fyra gick o satte oss i backen medan de andra satt kvar nedanför, typ så va det (i drömmen asså))

iaf de konstiga var att det hela tiden flög flygplan över oss, som om vi va vid en flyplats.. sen fick alla jättebrottom o började springa mot ett flygplan, de va planet du skulle med tror jag. vid detta laget hade alla bytt från myskläder till klänningar o kavajer, när ja sen frågade vfr alla va så fina (ja va kvar i myskläderna nämligen) så sa Anna att det var för att vi skulle på homecoming balen .. (förrvirrande) alla började gråta och sminken rann för vi sa hejdå till dig men sen gick alla på planet !! :O utom jag i mina myskläder.. jag tror det var elin som sa "du ska inte med till balen" så jag fick inte följa med.. :S jag såg planet lyfta och då vknade jag med tårarna rinande !! ¤jättesnyft!¤

hahahahah de va vekligen super skummt och jätteverkligt :S:S :b

jajaj ja e super glad över att du har det bra !

Saknar dig gumman! PUSSSSSPÅRE <333

2008-09-14 @ 14:36:35
Postat av: Mormorbror Göran

Homecoming, Valentine och Prom. Tre baler, så var det på min tid också. Fast jag kan inte komma ihåg vad Homecoming egentligen är för något. Det ska bli roligt att se bilderna på klänningarna i alla fall. (Och jag har skickat ett litet litet bidrag.)



Maybe you could compare us human beings to pigs. We tend to focus on problems and to be unhappy about things we don´t have, whereas they always seem to be happy with what they have and get. But then, as Barack Obama said, if you put lipstick on a pig it is still a pig. (He said that when Sarah Palin had said that the difference between a pitbull and a hockey mother is - the lipstick.) - Jag tror inte alla förstår vad Du menar om Du nämner det där med grisar och läppstift. Men ofta är det just det som är poängen när man säger något. Att det inte ska vara helt uppenbart vad man menar utan framkalla funderingar hos den som lyssnar. Det kan man gott tänka på ibland tycker jag. Men behöver inte vara övertydlig bara man någorlunda väl vet själv vad man menar. Och om Du säger det där med grisar och läppstift så kopplar Du till en just nu väldigt aktuell sak i USA. Det kanske är lite kul.

2008-09-14 @ 14:47:11
Postat av: de tre musketörerna

Heej plutten, vi vill se bilder innan vi uttalar oss om klänningarna.. Men efter lååååång diskussion har vi här kommit fram till att:



#röd klänning bör bäras på alla hjärtans dag!

MEN (insperation Tony i Let´s dance, LOL!) har alla röd klänning då?? det kanske blir lite: Hej, jag är tönt och har ingen egen vilja...



#grå klänning, kan bli lite hmmm... hmmm.. if you know what I meean.. inte att den är ful men första balen ska det ju bli lite BAAAAAAOOOM!, speciellt when Jesse needs to bli chockad to prata, you know!



Efter många års studier och forskning kan vi därför komma fram till att slutsatsen är:



BÄR DEN RÖDA PÅ HOMECOMING OCH DEN GRÅ PÅ ALLA HJÄRTANS DAG!



P.s Jag ser ut som en bränd morot/ rökande, ensamstående, alkoliserd, Lidl-handlande, fet trebarnsmamma boende i Skäggetorp med psykiska problem med smörigt o stripigt hår, ofta klädd iu foppatofflor o morronrock..d.s



Vi vill avrunda med att säga:



Ät inte gul snö, drick inte vattnet i toaletten, var misstänksam mot ALL sorts svampplockning i väggrenen. Sist men inte minst vill vi säga: slicka inte på frusna lyktstolpar eller annat dylikt.



Vi tackar för uppmärksamheten!



MVH den alkoliserade förortsmamman, C2 och Jakob-lovern



VI ÄLSKAR DIG STARKT<3

2008-09-14 @ 20:07:11
Postat av: de tre musketörenra

Heeej pluttan, vi kan ej uttala oss om klänningar na innan vi ahr sett bilder... Men vi tror att:



#röd klänning bör bäras påä alla <3dag, MEN (inspererade av Tony i Letys dance, LOL!) har inte alla det?? kan det inte bli liute: hej, jag är en tönt utan egen vilja..



#grå klänning kan bli lite hmmm...hmmm... if you know what i mean.. Vi tror att Jesse behöver get a chock so he börjar prata lixom..



Därför har vi, efter månnga å¨rs studier o avancerad forskning kommit fram till följande:



BÄR DEN RÖDA KLÄNNINGEN PÅ HOMECOMEING!!!!

OCH DEN GRÅA PÅ ALLA<3DAG!!!



p.s Jag ser ut som en alkoliserad, rökande, missllyckad, fet,Lidl-handlande, ensamstående trebarnsmamma bosatt i Skäggetorp med psykiska problem..Ofta är jag dessutom klädd i foppatofflor o morronrock.. jag mgillar långa strandpromenader o myskvällar framför brasan (ofta gjord av mina barns bilderböcker o fula teckningar) Villd u ha mig?? Jag säöker en ung vältränad man, gärna Orölandoo Bloom look-a-like med en bra stabil inkomst, om du har över 123456789 i IQ är det ett plus. Du måste ha spelat i NHL, vunnit superbowl lr tränat manshester unitids korplag. Jag kräver att du älskar mig innerligt (ursäkta vi spårade ut lite där..)



IAF! tillsist vill vi säga:



ät inte gul snö, drick inte vattnet i toaletten, var misstäbnsam mot ALL svampplockning vid väggrenen. Sist men inte mist: Slicka inte på frysta lyktstolpar eller dyliky!



MVH den misslyckade trebarnsmamman, C2 o Jacob-lovern



VI ÄLSKAR DIG STARKT<3







2008-09-14 @ 20:25:44
Postat av: Mamma.



Det känns så tryggt och bra att Du har Vänner som ger Dig Goda råd, Linnea. Då behöver ju inte jag ligga i så hårt. Det känns skönt eftersom Du tycks lyssna på Dina Kloka Vänner och acceptera/respektera Allt De säger utan att bli Putt som du ibland tenderar att bli på mig.



Tack Snygga Musketörer. Love ya´ .



Jag har precis varit och sett sista filmen om Arn - tempelriddaren med Bittelitt. Den var bra tycker jag. Innan det var Elin och jag på sta´n och köpte kläder till henne. Vi blev nöjda båda två idag. Hon(jag)köpte bl.a. en svart kappjacka med illorange mössa och halsduk till. Hon ser precis ut som Miss Kantarell. Tjusig värre.



Du, Bara ett råd från mig:

Köp nå´n praktisk klänning till The Prom som Du kan använda på Gymnasiebalen här i Ishallen. Enkelt, stiligt och klassiskt. Balklänningarna är ju så för****at dyra här tycker jag.



Bra att Du inte glor på TV.



Kramisar!!!!!!!!

2008-09-14 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0