We are the winners :D

Vi VANN!
Jag har glomt poangen men, VI VANN! 3dje gangen gillt ar det som galler :D
Det blev typ 27-16 :D

Nar vi kom hem och jag skulle skriva till er, mina fans (ha.....ha) sa horde jag nat pa verandan.. haha sa jag sprang och kolla (A) Det var 3 tvattbjornar som at upp cats mat. :O Det var val inte precis vantat. Dom var jattesota (A) En liten bebee :)

Vi har fatt en ny mobil, den ar vit och man kan falla ut den sa det ar lattare att smsa. Jag tror att jag kan smsa till sverige ocksa, jag ar inte saker, jag ska testa. Jag tror inte det kostade nagot extra. Vi far se, men ni kan ju anda inte skicka tillbaka utan att bli ruinerade, sa vifarsevifarse ;)
Nan far val bli mitt offer ifall det kostar att skicka ;P

Vi har valdigt mkt laxor over den har helgen. Och Jag ar fullbokad, morgon till kvall. Efter matchen idag sa kunde vi varit hos Alyssa med nagra fran fotbollslaget och sa ;) Men bade jag och Miriam ar ganska trotta, sa dan har gangen sa stannade vi hemma. Imorron sa ska jag soova, nar jag vaknar sa maste jag val gora laxor >.<
Pa kvallen sa ska vi (Kevin, Tim Joseph, Alyssa, Louisa miriam jag vet inte alla :P) aka och kora Lasertagging. Jag antar att det ar ungefar som laserdome. Men jag vet inte. Det var iallafall pa kvallen, och det skulle sluta ganska sent. Sa jag ska nog vila mig imorron, om jag blir klar med laxorna (A).
Pa sondag kl halv 9 sa aker vi til Seattle, for att ga pa Seahawks footballgame :D
Jack Kristine, jag miriam alyssa och Kendra :)
Sa det hander alltid nagot.Man hinner aldrig riktig ha en riktig slappardag. det skulle faktiskt vara ganska skont. Men pa fredag ar det labourday (jagvetintehurdetstavas?) Ungefar som studiedag, sa det ska bli skont, med en dag mindre i skolan. Men det ar fortfarande kul att ga dit, det varsta ar val nar man kommer hem med laxorna, dom ar ju inte jatte manga men eftersom det ar pa engelska sa blir det ju direkt lite svarare.

Vi hade iallafall biologiprovet idag. Jag tror att det gick daligt om jag ska vara helt arlig. Men det marker vi val. Sen.

Nu ska jag ga och lagga mig. Jag tror faktiskt att jag kommer somna direkt.
Jag borde stada mitt rum ocksa. Men vi far se.

lunch nangang..

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS NEA!

du verkar ha fullt upp!

vad gulligt med tvättbjörnarna!!

hur varmt är det utomhus?? här i sverige är det skitkallt jag har redan börjat använda vantar!!:P

Nu är vi bara två matcher från seriesegern!! kisa lämnade (wo) för att dom inte fick ihop lag för att det var någon kyrkodag i kisa...hahhahahaha!!

hursom helst jagar wreta oss och vi måste vinna dom två matcherna som är kvar.....!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS saknar dig <<33333333333333333

2008-09-20 @ 09:35:31
Postat av: elin

häftig med tvättbjörnar,,tog du kort? isåfall måste du lägga upp bilderna!!

Jag kan bli ditt offer om du ska skicka sms till sverige, gärna för mig. Alltså vi har också sjukt mycket läxor, men nu är det inte bara gerd utan typ alla lärare, vi får typ minst 7 läxor per vecka om det inte skulle hända ett mirakel eller något.

Han på bilden i röd tröja hade föresten en väldig rolig hals, haha, Puss på dig

2008-09-20 @ 10:32:50
Postat av: pappa&elin

Glöm inte att tacka Göran för pengarna som du fått: [email protected], senare idag ska vi åka till mormor och morfar för att äta kräftor och dra upp båten, puss på dig

2008-09-20 @ 10:50:04
Postat av: Otto

VaddeJasa!

Du gör Succe´!

Spännade med tvättbjörnarna. Jag kommer ihåg när vi hade tre igelkottsungar under uterummet...



Ikväll ska Jag få Frolic av Mormor.



Det är Skönt att Slappa!



Men NU ska Jag ta och jaga Den där retliga Flugan här!!!

2008-09-20 @ 12:31:51
Postat av: Mormorbror Göran

Kul att Ni vann, grattis!



Och jag blir ganska avis över att Du får se Seahawks spela live! Är dom i AFL eller NFL? (Jag borde veta, eller åtminstone kolla själv.) - Mitt lag är Colts. Det spelade i Baltimore när jag var där men flyttade till Indianapolis någon gång på 70-talet.

2008-09-20 @ 23:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0