Well, this is messed up. + 80's day

Okej, det har ar lite konstigt. Men nu har jag ingen date till homecoming langre. It's all messed up.
Och jag ar val inte direkt jatteglad over det heller. It's fucked up.

Men iallafall 80's DAY!
Kom till skolan idag, och i princip ingen hade klatt 'upp' sig. Men det var roligt anda :D
Vi lunch den har veckan sa ska det vara aktiviteter och idag sa var det ' mysticdrink' eller liknande. Det var dom som ar med i 'ASB' (vilket ar president och sant) hade mixat ihop massor av olika saker bla. tonfisk, pickels och apelsinjucie mm. Sa en tjej och en kille fran varje klass fick dricka det  (man far olika mycket poang varje dag for hur bra man gor i tavlingen och hur bra man har klatt upp sig och sa.) Fran var klass sa var det markus och en tjej som jag inte vet vad hon heter :P Vi VANN iallafall :D Steve (var granne, han ar lite  utvecklingsstord,) och en kille som heter spencer spydde hahahha. Dom fick dricka tva var. Okej, jag fick lukta pa det innan. Det luktade RIKTIGT illa. Typ sopor som legat nagra dagar. Inte sa trevlig doft. Sen var det volleyboll traning, som sog. Gick riktigt daligt for mig. Imorron ar det match igen. Mot Whitepass. Men det ar iallafall inte sa langt dit. Pa onsdag ar det traning infor Powderpuff, kl 7 pa morgonen! WOHOO! GRATTIS TILL MIG!

Miriam, Alyssa och jag

 Alla dagar Kevin och Tyson
 miriam alyssa och jag 
Tyson Tyson Tyson 
Mystery dirnk Spencer
 Kevin och charlie i idrottssalen Miriam pa scenen som ocksa ar matstallet  
Jesse dalig bild, men det ar han vard eller ickevard. Jesse Kayla och Mercedes

Nu kan ni allafall inte saga att jag inte lagger upp bilder fran dagen! Det tog mig en timme att lagga upp alla dom har! Nu ska jag gora engelskalaxa.

Okej. jag vet inte hur det har ar. Nar jag fick veta att han inte skulle ga med mig langre sa blev jag forst, jag vet inte, stum. Man gor liksom inte sa. Sen blev jag ledsen och efter det sa blev jag arg. och nu ar jag typ ledsen igen. Men inte direkt ledsen heller. Jag vet inte. men det kanns ju inte direkt bra. ?
Man gor inte sa bara. Vad fan tanker han med? GAAH he drives me crazy.
Man gor bara inte sa.

Jag har arligt ingen javla aning om vad jag ska gora. Det ar ju liksom den har veckan. Men aja, jag far val hitta pa nat. det ar lite komplicerat, jag ska beratta. Men inte just nu.

Hope you all have a great day.


Kommentarer
Postat av: elin

han är ett svin helt enkelt,,och du gjorde ingen störreförlust för han var ful, kom jag och mamma fram till..

Idag var Sune Näslund i tidningen, om du undra, han var typ med för att han hade haft sin segelbåt typ i 26 år eller vad det var, han var på förstasidan på B-delen. han är säkert jättestolt.

Idag är jag ledig från skolan på grund av feber och mitt knä..

jag och mamma ska upp till sjukhuset med det sen.

Så jag antar att det blir hejaklack för min del ikväll när vi möter Åtvid.

Önska oss lycka till

stora pussar

2008-09-30 @ 08:21:04
Postat av: Otto



Näe Nean, Jag hyser StörreSympatier för Svinen än för jössen! Snyggare är Dom oxå! Helt Klart!

VavadeJasavavadeJasa.

Sörj INTE honom!

Men Ja förstår att det är komplicerat för DejÄlskling!

Passa Dej för jössar i framtiden säger Jag bara!



Matte har berättat om en bok hon just läser som heter "Den vidunderliga kärlekens historia"

Ja Tänkte att den handla om typ Dej&Mej men det gör den inte säger hon. Den handlar om Hercule och Henriette. I mitten av boken drivs Hercule av ett Hat lika Stort som den Vidunderliga Kärleken. Då Hämnas han på De mest Vidunderliga sätt. Egentligen TyckerJag inte att det är så bra att hämnas men när det gäller Dej Nean Så skulle Jag kunna tänka Mej att göra det.

Säg BaraTill VetDu!



Du är JätteSnygg!!



Han med magen är Ful. (förattintetalaomjössen)



ÄlskarDejAlltid!!!!<3

2008-09-30 @ 08:56:18
Postat av: Lisa

Han är ett SvIN !

skit i honom du ÄR BÄST och det vet du !

roligt att du lägger upp bilder:)



ikväll är det match mot åtvid och vi ska krossa dom!

vi får se hur det går för mig.. det känns som jag är i två delar just nu .... det tar vi nån annan gång men men !



JAG SAKNAR DIG OcH DU VET ATT YOU LOOK GREAT !:P

PUSSSSSSSSSSSSSSS

2008-09-30 @ 16:09:25
Postat av: Mamma

Vilken Skit Du! :(

Kan man inte gå med ett gäng kompisar på Homecoming?

Fråga Jack och Kristine vad De tycker.

Men slösa inte energi på Jesse. Han är inte värd det.

Släpp och Gå vidare! <3



Skönt iallafall att Du slapp den där FameFactory-drinken. Lät inte läckert.



Idag har Elin och jag tillbringat sex timmar på Akutmottagningen. Tappra Elin. Något i hennes knä är sönder. Det kom mycket blod när det knät tappades på sin stora svullnad. Hon ska utredas vidare och ska inte belasta knät på c. en månad till att börja med. Måste göra ONT. Men klagar gör hon Inte!



Well that is messed up I think! I rather have it myself!



I love you both!<3<<<<<3333333



2008-09-30 @ 17:14:31
Postat av: Lisa

HEEJ ska bara säga att viVANN SERIEN!!!!

HELT FANTASTISKAT ..Jag kan berätta mer om det någon annan dag:) dt var iallafall superspännande ohch det slutade underbart .( det gick oxo jättebra för mig ....P)men laget GJORDE VERKLIGEN VÄRLDENS KÄMPAINSATS!:).nu är klockan mycket o jag måste sova

GOD NATT PUSS PUSS

2008-09-30 @ 22:24:23
Postat av: Otto

Inge Nytt?



SMACK!

Laveya´!

2008-10-01 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0