A day with sunshine..

Idag var det annu en fantastiskt skon dag.
Jag gick i mina shorts igen.
yey.

Jag tror jag ar inne i en depression igen.. jag skojjar inte anns.
Och den storsta anledningen ar nog att Jack Och Kristine inte later mig ha nagon frihet alls. Overhuvudtaget.
 uuugghhh. Monthi och Jales tyckte troligen att Dom var varldens basta vardforaldrar, for att dom inte hade nagra krav pa Jack och Kristine och satt hemma och spelade tvspel hela dagarna. Men jag och Miriam vill iallafall komma ut lite, och gora grejer, se lite av Washington innan vi aker hem.
Men nej.

Idag iallafall, jag svettades sonder under var traning. Och hela traningen sog balls. Jag sog balls.
Sa det hela slutade med att alla blev tjuriga och vi fick plocka upp stenar fran planen.
Sen sa var jag iallafall med Kayla. VI Gick bla till the river, med hennes familia, och jag fick mat dar tambien.
Foresten vi dansar i Spanskan! haha lite random sisodar.
Vattnet var iallafall freezin balls.
Sen sa ramlade jag nar jagjagade Jacob, Kendras bf.. Och Krossade min rumpa. ha! tydligen sa sag man bara mina fotter i luften nar det hande.. hahah.

Whatever. Nu ska jag iallafall planera att ga och lagga mig.



Baby Alice- Pina Colada Boy

Kommentarer
Postat av: Otto

GlaOGo!

<3

2009-04-22 @ 12:15:53
Postat av: Pappa

Sol o semester väntar, håll ut

2009-04-22 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0