Fired Up

Idag sa var det skola igen. Forsta dagen efter Spring break.
Otroligt fantastiskt maste jag anda saga. (ironi, ha ha)
Vi har fortfarande ett Softball- lag, som tur ar, det ar inte manga kvar nu, och jag tror Alyssa ska sluta pga 'sitt kna' ocksa. Sa forhoppningsvis har vi fortfarande kvar vart lag nasta vecka.
Efter skolan och traningen sa gick jag och Kayla och kopte isglass! Vi har haft underbart vader idag, och forhoppningsvis sa ska det fortsatta ocksa, iallafall for nagra dagar..
Sen sa gick vi till the roxys fran Kaylas hus och sag pa 'Fired Up'.
Den var val helt okej, jag skulle nog inte lagga ut pengar for att ga och se den pa bio dock.. sa bra var den inte.

Den andra datorn har fortfarande damp.. Om jag kan sa ska jag nog skaffa mig ett USB- minne och lagga over alla mina bilder pa det, sa inte dom forsvinner. Det skulle ju vara trakigt...

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Pappa

2009-04-07 @ 09:08:45
Postat av: Pappa

Absolut skaffa dig ett USB. Varför inte bränna dem på en DVD ? Vi här hemma har också haft några soliga dagar.

2009-04-07 @ 09:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0