Halloow

Den har helgen har varit en depp helg. Eller hela den har veckan egentligen.
Men det blev battre nar jag pratade med Amanda och Disa pa morgonen i morse. Det ar helt otroligt hur mycket ni betyder. Jag skojjar inte anns.

Miriam har varit sjuk den har helgen, sa jag har halit mig borta. Pa fredagen sa var jag med Mercedes pa kvallen/eftermiddan, for var match blev installd for det regnade  som en tard.
Sa jag och Sadie gick till en gay dans. Med 6 graders bla. hah
Sen sa brakade Sadie med sin pojkvan, sa jag fick damp och vi gick hem til henne istallet. Vi kollade pa en acklig film och borjade kolla pa twilight. Jag somnade efter ' la push' sa nasta dag, nar vi vaknade, runt 12, sa kollade vi pa den igen och jag och saide satt och sa alla repliker :) haha We truly are geeks.
Lordan tillbringades i Sadies Kingsize sang :) Pa eftermiddan/kvallen sa gjorde vi iallafall ett forsok med att gora nat, sa vi gick till the roxys, och kollade pa Taken som spelades. Sa var lordag.. Film.. haha.
Pa Sondagen sa pratade jag somsagt med Disa och manda (+Hanna)
Sen sa akte jag upp till Kendras. Nate, Tim och Joe var ocksa dar. Vi skulle val ha nan slags bakdag, som vi hade tidigare nangang, for lange sen.. Men Det blev val inte jatte mycket bakning och sant. Vi spelade bla Kubb, men Killarna tyckte det var roligare att kasta pinnarna pa varandra, sa det gick val inte overdrivet bra.. Haha

 

Chester See in my <33
Har aven gjort God Damn your beautiful <33

Kommentarer
Postat av: Otto

Gröt.



Floow.

2009-04-20 @ 09:48:32
Postat av: elin

you´re geeks,, till och med värre än jag..

har du köpt filmen än?

pöss

2009-04-20 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0