Snowboarding

Jag har precis konnit hem fran en dag i backen, yesbox baby, skidor!
Vi akte klockan 8a, och komfram vid halv 10 snaret nangang.
Miriam hade aldrig testat skidor forut, och Jack och Kristine.. jag kan val inte saga att dom ar sa bra.. Sa jag bestammde mig for att jag skulle testa Snowboard istallet, om dom anda bara skulle halla sig i den lilla backen.
Det var skitsvart i borjan, jag hade val mina problem.. Jag visste for det forsta inte hur jag skulle ta mig framat med ena foten fastspannd.. Men efter en del forsok sa bestammde jag mig att jag skulle testa att byta till att ha Vanster fot fastspannd, och det gick mycket battre. Sen sa hade jag knytit mina skor for hart sa mina tar domnade av.. haha.
Jag hade satt pa mig alldelses for mycket klader ocksa, jag hade 4 olika lager + min vinterjacka, sa jag svettades som en gris.. haha!
Jag spanderade storre delen av dagen i barnbacken. I stortsett hela dagen..
Miriam var riktigt duktig for att vara forsta gangen! Hon ramlade inte en anda gang i barnbacken.
Jack och Kristine.. la van inte ner overdrivet mycket tid at skidakningen.. Vi kan val saga att dom gav upp valdigt fort.
Jagsjalv.. JAg maste saga att mot slutet sa kande jag mig rikitgt duktig faktiskt. Jag kande mig som ett riktigt proffs om jag ska vara helt arlig haha. Det var ju anda min forsta gang i en backe!
 Jag ramlade inte en anda gang i liften! Det ar jag faktiskt ganska stolt over, och jag gjorde inte bort mig heller. Sa det var riktigt bra. Jag maste anda saga att jag tyckte snowboard var mycket roligare an skidor.
Sa nasta gang vi aker till fjallen ar det snowboard som galler!

Redo for en dag i backen!

Barnbacken..

Miriam gillade skidakningen :)

Jag vet inte varfor jag ser sa extremt kort ut..

Okej.. tydligen kan inte alla bilder laddas upp..
Sa ni far se mastersnowboardaren imorron :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka härliga skidbilder.

2009-04-06 @ 09:28:04
Postat av: elin

jag vet varför du ser så kort ut!!

dels för att du står frammåtlutad och mest för att miriam har pjäxor på sig ;) haha

pöss

2009-04-06 @ 16:01:27
Postat av: Otto

´Kort och Tj.. njjjjjjjjjjjjjae...

tjtjwienerbrooot

I=mean.



Du är Jättefräsig. JovoJovijoovii<3



Jag har Knatat 5:an i Ryd med matte.

Hon drog o se´n tog Ja Na´ på upploppet. Wahaha.

Som vanligt så var det ett EvigtTjatter om hur Gullig och Söt oDuVetAlltHalliGosingen Jag är.

Det kom en kille oxå o började snacka om hur långt Jagkan springao så. Matte sa två mil.

WaA?

Snacka fördejsjälv TänkteJag.

Det är faktiskt ingen Turbofräs i na´

Nuförtiden Nean.

Jag Längtar efterDej.

Tacka VetJa AMastersnowboardare.



LavvsforEver.



2009-04-06 @ 21:11:36
Postat av: Mormorbror Göran

Själv har jag bara åkt snowboard på plant underlag. Liften - gud förbjude!

2009-04-06 @ 23:21:26
Postat av: Lisa

Det ar ratta takter nea!!!

snart ar du ar du uppe pa min niva!!!!!!!

hahahhahahahahahhahaha

kramar\333333333333333333333

2009-04-08 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0