Vem blir inte slagen i skallen om inte.. Linnea!

Idag sa har vi haft superduper vader. Sa jag har gatt omkring i shorts.
I skolan sa maste vi nu ta det sista 'kapitlet' i The WASL, science.
Sa jag och Miriam slapp iallafall ett engelska test.. men det maste vi anda gora senare..
Sa i leadership sa har vi borjar gora Posters till Prom; Vart tema ar Downtown Dancing.
Annars sa haller vi ocksa pa att borja planer 'Mr. MHS'. En skonhetstavling, fast for killar. Yeeaa. Im exited.
Pa eftermiddagen sa fick jag bla. veta att min rumpa sag bra ut i mina shorts, och fick en planka i huvvet.
Det hela hande nar jag och Kayla skulle kliva over en bank, men jag tankte att jag skulle kliva pa banken istallet, och sjalvklart sa lossnar hela plank-javeln, staller sig upp och ramlar och slar till Lilla Linnea i pannan. hahaahha. Det ar verkligen bara nat som skulle handa mig.. Som tur var sa var det inte manga som sag det.. Sa nu har jag en bula i pannan.. ;) haha.
Var match slutade.. inte sa bra.. hah
Jag dog av oversvattning, utan att anns rora mig. hah

Annars hander det inte mycket.. heheheh.
Inget som ar appropriate att skriva har.. heheh.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem blir Inte Slagen i skallen om Inte...Linnea..



Det var Allt en Nöt att Knäcka!



Yeeaa. Appropriate "Mr. Otto".

2009-04-21 @ 15:48:38
Postat av: Pappa

Be careful out there

2009-04-22 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0