WASL #2

Idag sa var det andra matte-testet. hehehe
Arligt talat sa bryr jag mig inte overdrivet mycket. Om jag maste sa far jag val sitta och rakana matte hela sommarn. Men bara om jag verkligen maste!! hah
Nej, matte ar val inte mitt starkaste amne,
Sen blir det test i science ocksa, hahah! Forhoppningsvis sa kommer jag kunna nagra ord iallafall.

Efter skolan sa hade vi Softballstraning. Killarna har tidig traning den har veckan, men dom hade en match, som sen blev installd iallafall, men vi hade iallafall deras traningstid :) hehehe
Det var en rolig traning. Det var inte jattemanga dar, sa det var inte sa jatteseriost. Kayla kastade bla en hanske mot mig och jag trodde att en fagel hade kommit in i gymnastiksalen.. Jag kande mig smart (Y)
Sen sa korde vi en traningslek eller vad man ska kalla det. Ms Short slar iallafall bollen och man ska fanga den.. Det ar val i princip vad det hela gar ut pa.
Iallafall. Jag har val inte haft min mest framgangsrika vecka den har veckan i min softballs-kariar. Sa jag missade iallafall bollen, som traffade mig mitt pa laret. Herre. min. gud. i. himelen. sager. jag. bara. 
AAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJ ! 
Det var min reaktion.

Jag gjorde val bort mig.. hahahha. MEN! jag kommer overleva! Tro det eller ej!
Sen sa Gjorde Kristine ris och Kycklig till middag och sen sa drog jag med mig Jack pa en springtur. Det gick varken fort och det var inte alls langt, men det ar en borjan! Den mesta delen sa gick vi, men det ar som sagt en borjan. Och mitt ben gor faktiskt ont (A) Om jag far ett blamarke sa kommer det bilder :D haha!
Forovrigt sa forgyllde tva finnar min vardag nar dom bestammde sig for att para sig och bilda Mt Everest, mitt pa min haka. Men det far ni inga bilder pa.

Tack for ikvall.

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan väl medela att jag också har fått mt everest på min haka MEN typ hundra röda småttingar också bläääh..

och inte nog med det så bajsade taxin imorse och så fick jag prata med en jävligt tjurig tant och bajs på henne och om jag inte skulle fått (efter typ ett halvår senare) en rolig taxichafför så skulle jag seriöst fått ett raseriutbrott.. och du vet ju hur det går till.. men han skrattade och var glad och det fick mig att glömma den j'vla kärringen i telefonen..

hehe..

ska försöka få mamma att ringa och vara asarg på dom!! hehe

pöss på dig C1

2009-04-15 @ 15:17:45
Postat av: Otto



Snygg!

Herre. min. gud. i. himelen. säger. jag. bara.



VetAllt var Dom Riktiga AsargResurserna finns att hämta ... TurHonFinnsDuNean.



Hälsa Jack att Han&Jag kan Kubba om Han vill komma Hit. <3

2009-04-15 @ 16:38:53
Postat av: Mamma

Morgonhälsning från infektionskliniken, US.

Ikväll ska vi fira pappa.



Hoppas Du har det Bra!

KRAM<3

2009-04-17 @ 08:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0