Min helg + lite mer

Idag sa skulle vi ha en match, men som vanligt sa regnade det (det ar ju anda Washington..)
Sa vi hade WASL- test, i matte. Hur otroligt underbart det kandes. Jag har inte lost ett anda matte-tal sen Matte - i 9an, det vill saga snart ett ar sen. Sa jag visste i princip.. uhh.. ingenting. hahah.
Det kandes inte sa jattebra for gymnasiet kan jag ju saga.
Annars hander det inte det inte sa mycket just nu. Forutom att alla borjar fa lite panik over Prom.
Klanningar hit, forfragningar dit. Det jag forstar stressen infor Prom anda, men jag tycker anda dom stressar nagra grader for mycket om det.

Annars sa har jag borjat knarka Parlamentet. Vad otroligt bra! hahahah!



 

I fredags sa sov jag hos Mercedes, vi smog ut bla. haha.
Vi kollade pa MeanGirls men somnade efter redan 10 minuter efter filmen hade borjat.
 
Pa lordagen sa stannade jag hos Mercedes tills vi gick och at mat hon Jacks Granparents, vi hade val nat slags Paskbord, vi fick turkey bla.
Efter maten sa akte Jag, Jack, Miriam och Kristine till Chehalis och kollade pa Fast & Furious. Riktigt bra tyckte jag sjalv att den var, men jag har inte sett dom tidigare, sa jag ska val inte saga jattemycket.
Jag blev lite chockad nar huvudpersonen borjade kyssa sin motspelare som jag trodde var hans dotter. haha.
Efter det sa akte vi till Walmart, och jag gjorde varldens fynd!
Ett par gladiatorsandaler for $10. Yes!


Nu ska jag ga och lagga mig och ladda for dom andra WASL- testen !
Sondagen far ni veta om nan annan gang, ha!

Kommentarer
Postat av: mL

ja men det är ju larvigt att låtsas att eran hund skriver! tycker att det sänker den här bloggen som i för övrigt är mycket bra!

2009-04-14 @ 09:26:45
Postat av: Pappa

Påskhelgen har varit jättefin med strålande sol och varmt väder. På påskafton var familjen Järrendal här och åt tradionellt påskbord. Lycka till med testerna. Idag så har Anna o Elin varit lediga och shoppat loss. Elin köpte likadana sandaler för $ 30 + vårjacka mm

2009-04-14 @ 21:07:16
Postat av: Pappa

Påskhelgen har varit jättefin med strålande sol och varmt väder. På påskafton var familjen Järrendal här och åt tradionellt påskbord. Lycka till med testerna. Idag så har Anna o Elin varit lediga och shoppat loss. Elin köpte likadana sandaler för $ 30 + vårjacka mm

2009-04-14 @ 21:08:06
Postat av: Pappa

Påskhelgen har varit jättefin med strålande sol och varmt väder. På påskafton var familjen Järrendal här och åt tradionellt påskbord. Lycka till med testerna. Idag så har Anna o Elin varit lediga och shoppat loss. Elin köpte likadana sandaler för $ 30 + vårjacka mm

2009-04-14 @ 21:08:43
Postat av: Pappa

Påskhelgen har varit jättefin med strålande sol och varmt väder. På påskafton var familjen Järrendal här och åt tradionellt påskbord. Lycka till med testerna. Idag så har Anna o Elin varit lediga och shoppat loss. Elin köpte likadana sandaler för $ 30 + vårjacka mm

2009-04-14 @ 21:09:41
Postat av: Anonym

Påskhelgen har varit jättefin med strålande sol och varmt väder. På påskafton var familjen Järrendal här och åt tradionellt påskbord. Lycka till med testerna. Idag så har Anna o Elin varit lediga och shoppat loss. Elin köpte likadana sandaler för $ 30

2009-04-14 @ 21:10:37
Postat av: Pappa

Datorn har hängt sig. Systemförvaltaren har hängt sig Hjälp

2009-04-14 @ 21:13:01
Postat av: Otto



Jag Gillar Mej! <3



Och AllaAndra.

Iallafall DomSnälla.



Fast&Furious :D







2009-04-14 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0