baaskeet

Idag sa spelade vi var andra basketbollsmatch for den har veckan.
Vi forlorade (big suprise)
och kvallen slutade med att vi snortade sourpatchkidssocker, gooodd, it still buuurns hahahaahah
Testa inte hemma. hahah
Marco och Charlie har slutat med basketen sa killarna har val inte direkt varldens basta lag langre. jag tror dom forlorade med typ 21-90. Det ar val ingen i deras lag som ar jattelycklig just nu. Marco got kicked off och darfor sa slutade Charlie. Sa jag vet endel som ar pretty pissed.
Imorron bitti blir det baskettraning, sa vi kommer sakert fa spriga our butts of, for alla ganger vi inte blocked out under matchen. Jag blocked out tho, jag ager pa det pga my bigg butt. ha ha .
Sa jag ska nog dra mig mot sangen.
Godnatt.

paminn mig om att jag maste valja till gymnasiet, och sen skicka det till mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Otto

JagVill Inte snorta.

Detär Onödigt.



DomSäger attJag Viftar på svansenGulligt när JagSover.

DomTror att JagDrömmer om Dej.

JagVet att det är Så.



Bästis<3

2009-01-17 @ 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0