back to school, again.

idag var det skola igen efter riktigt lange.
Kanndes val lite halvsegt imorse, men det var redan 2 timmars forsening pga oversvammningarna (big suprise). Sa jag fick iallafall lite sovmorgon och missade dom 2 jobbigaste lektionerna. English and US history. Det maste anda vara dom mest trakiga lektionerna. Och tyvarr ar det just dom tva jag maste ta.
Vi kan inte dricka vattnet som finns i skolan (precis som hemma just nu..) Sa vi fick vatten pa flaska.
Imorron ar det nerdbowl :) Jag ska skaffa fakeglasogon sa jag ser lite smartare ut an vad jag egentligen ar. hahahahhah
Eller det ar iallafall vad miriam tycker jag ska gora.
Nu ska jag kolla pa AVATAAARRRRRRRR!! Aslange seeeeeen <3<3<3
Och sa maste jag gora min bookreport pa Twilight for Ms Pattison
God i love homework <3

Kommentarer
Postat av: Otto



JagTycker att Krypa och Gissarätthand är dom Tråkigaste lektionerna.

Men Dom Måste Jag oxåta.

Annars Älskar JaHomework.



Grrrrrrrr. <3





2009-01-13 @ 14:28:18
Postat av: elin

AVAAAATAAAR!!!

TWIILIIIGHT!!!!<33333

god I hate homework

pusspåerj



2009-01-13 @ 16:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0