bad attitudes

Idag forlorade vi mot White Pass, 24-54.
Vilket inte var jattebra, for det ar typ ocksa vara fiender. hahah
Tydligen sa spelade vi saaaa hiiimmlaaa daaaliiigt ocksa. Enligt Ms Short iallafall.
Sjalv tycker jag jag spelade bra. men who cares. 2 veckooor kvaar.
Jag fattar verkligen varfor folket slutar, det enda hon gor ar val i princip att klaga pa hur daliga vi ar.

Jag och Miriam blev inbjudna till Kevins Fodelsedag, han blir 18, men tydligen sa kan vi inte ga pa den heller for.....spannd tystnad.... Vi har BASKETTRANING! yey. Well that made my friday suck. som vi forovrigt ar lediga pa.

Okej, vi har lite dalig stammning i the little hope family just nu.
Miriam har val inte varldens basta installning till allt, Jack ar typ tjurig. Jag vet inte, Kristine has her moments too,
jag forsoker verkligen vara positiv hela tiden, men det ar inte sa himla latt. Jack ar inte anns exited for Hawaii langre. Det ar val inte sa himla kul att hora nar han sager att om han kunde dra sig ur sa skulle han gora det. Hur roligt kanns det for mig egentligen? Jag vet inte varfor, men det kanns som det ar typ.. inte mitt fel.. men typ.
Miriam och jag pratade om det idag. Vi gor liksom inget langre. vi sitter hemma och glor.
Det ar val inte sa j*avla roligt 5678 veckan i rad.
Jag ar iallafall glad for Hawaii. Jag behover verkligen komma harifran. Its too much drama around here. And i need a break.

Men whatever. I'll try to keep my hopes up.

Forovrigt behover jag veta om jag har 500$ pa mitt bankkonto just nu. For vi ska ta ut pengarna till Hawaii typ den har veckan.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra Linnea, håll huvudet uppe, hakan och humöret. Ibland kan det vara ok att vara hemma bara man har en plan som Sickan brukar säga. Varför inte bjuda på svenska hemmagjorda pannkakor eller swedish meatballs och en smaskig efterrätt så smälter nog föräldrarna. 1000$ sitter på kontot. Glöm inte mailet som jag ska skicka vidare

2009-01-27 @ 08:08:25
Postat av: Anonym

ähh, de kommer över tjurigheten. fortsätt vara positiv, det lär ju inte skada :) bara du inte överdriver

idag har jag varit och skjutit med luftgevär med klassen och gissa vem som vann med hela 49/50 poäng?? (om inte jag??)

väldigt stolt kan jag väll medela :D

puss<33

2009-01-27 @ 17:20:14
Postat av: Anonym

WoofhMy!



SätttypSprättpådom.

Du kan Jutyp Hitta på Nå´t.

SkulleJagGjort iallafall.

Det ärRoligare Då.



GoodAttitude.

2009-01-27 @ 20:32:31
Postat av: Mamma

Vem har roligt jämt?



Hälsa alla från mig och var lite extra uppmuntrande och snäll mot dem. Det kan i alla fall en mamma och pappa till tonåringar behöva...



Puss.<3

2009-01-27 @ 21:37:22
Postat av: Mormorbror Göran

Aj då, det låter ju lite jobbigt. Har det med Jack´s flygrädsla månntro att han känner mindre för Hawaii? Annars kan det ju vara lite kämpigt i alla familjer ibland, så det är nog bara att bita ihop. Bra att Du håller humöret uppe, det är jätteviktigt att det finns någon som är peppig. Vill Du ha 150 dollar av mig att bjuda familjen på enkel restaurang för i helgen så får Du det jättegärna. - Jag ska hälsa på mormor och morfar i helgen. Då ska jag ta med mig några (glada) sidor från Din blogg och läsa för dom.

2009-01-27 @ 22:24:24
Postat av: Otto

Jopphejdijopphejda.

Glad. :)

HFFYeahh.



LaffseliLaffslaffs.<3

2009-01-28 @ 11:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0