Blablabla

Jag kommer uppdatera, det kommer, det kommer. Jag ska bara lagga in bilder och skriva klart. men det kommer. Jag har inte tid just nu dock.

Gymnasiegrejen borjar den 7de .
Sa jag kan inte valja an.

Idag sa var det forsta skoldagen efter lovet.
Det var redan 2 timmar forsenat. Men jag och miriam missade bussen/ glomdes bort av alyssa, sa jack fick stjutsa oss till skolan, vi kan val saga att han har varit pretty pissed igar/ idag. Jag vet inte varfor. menmen.
Sa skolan borjade klockan 10, vi kom dit typ 20 over.
Vi gjorde val inte overdrivet mycket.. Jag och Miriam gick till Ms Doran och pratade om att byta klasser infor the next semester, for varken jag eller miriam vill vara kvar i Biologin, for mr. fagin ar val... annorlunda.
Sen fick jag och miriam julklappar av matt :) Jag fick en flodhast (hah) och en showergel :)
Bilder kommer val.
Ni far sta ut.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Otto

JagTycker det var Tjusigt av Jack att Skjutsa er till skolan. Kanske tyckerHan att Ni Skaha Lärt er att passa bussenNu.

TyckerJag ni Skulle.



Blablablabla.

HejDå...annorlunda.

:)

2009-01-06 @ 10:07:27
Postat av: Pappa

Laga lite god mat till Jack så blir han glad igen.

Idag har jag Anna o Elin varit på IKEA och shoppat.

Nu blir det ett träningspass på gymmet

2009-01-06 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0