:'(

Jag hittar inte min kameraaa
Buhuhuuhuu
och jag vill inte ha en ny, jag vill ha dendenden :(

Kommentarer
Postat av: Loo

Har precis tappat min kamera!

Har du några tips på vad för kamera man ska köpa nu?

2009-01-10 @ 20:03:39
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Hejsan :-) kika gärna in min konstnärsblogg. Jag postar ofta nya porträtt där. Och så kör jag tävlingar, just nu om två biobiljetter. Glöm inte att adda mig på bloglovin också :-) kramar Emma

2009-01-10 @ 20:06:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Otto

Har Du Funderat under sängen?



Kanske glömt den hos Coopers?

På restaurant?

På basketträning?

På match?

I buss?

I skolan ?

Hos kompis?

I affär?

På bio?

I bil?

I garaget?

I kläder eller väskor (dina eller andras)?

Hos Mortonsläkt?

På utflyktsmål?

Tappad?

Hos tjyv?



På vad tog Du kort efter att Du tog kort på tårtan?



Här Gäller det att Tänka, Tänka, Tänka.

Att Buhuhuuhuua hjälperInte.



JagHåller Klorna ( vä.+ hö.).



GoodLuck from Moi!

2009-01-11 @ 08:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0