FUUUUUUUUUUUUUCK!

fuckfuckfuckfuckfuck,
Jag hittar inte min kamera.
Och jag vet vad ni tanker. Att jag aldrig hittar mina grejer, men nu borjar jag  bli orolig.
Jag har letat igenom hela huset. Fuckfuckfuck.
Jag menar verkligen heela.
fuuuck.
Jag hittar den inte, :(
Sista gangen jag kommer ihag att jag hade den sa tog jag kort pa min tarta som jag hade fatt pa min fodelsedag, som for ovrigt var valdigt fin, men sen ar den helt bortaaaaaa.
Jag tankte faktiskt lagga upp alla bilder igar och det var darfor jag borjade leta.
Jag ar ledsen. Tank om jag inte kan hitta den? :(

Jag tanker nog valja SamTvars, det ar som Samsam, fast man laser mer sjalvstandigt,( tror jag :P)
Ja, jag fick ditt mail pappa.

Kommentarer
Postat av: Otto

När JagKänner sådär fuckfuckfuck så BrukarJag läggaMej i Lugn&Ro under sängen.

OTa Mej en Funderare. Tänk PåAllt Du Gjort efter tårtfrossan o så.

De är Bra TyckerJag.



Annars Kan MatteoHusse köpa en Ny och Fräsch kamera åt Dej TyckerJag.

Elin har en SkitHäftig i Sin mobil.

Jag SerBedårande ut på bilderna iDen.



Bättre satsa på på Nya Grejor.

Speciellt när dom gamla bara försvinner.





2009-01-10 @ 13:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0