Grattis Kevin !

Idag sa pratade jag med Disa, Ebba Amanda, Elin (och Jacob) heh.
Gosisar.
Miriam pratade med elin, disa och amanda ocksa. hahahahah
hahahahah sager jag bara.
Tydligen sa var min accent sadar nar jag kom. Sorry guys, it wasnt that good. Det hela blev val inte battre nar dom flummade omkring.
'My hair is not blonde. Its white.'
'Basketbool'
hahahahhaha
Jag vet att jag inte skulle ha varit alls mycket battre. men anda, det var roligt nar man horde det.
Nu sa maste jag tydligen prata med Miriams kompisar hahah
Disa fick en uppdatering i utvacklingen nar hon upptackte att man kan bade PRATA och SE personen man chattar med. HAHAHHAH, Lillevan. Du behover uppdatera dig. :)

Efter den trevliga konversationen sa hade vi baskettraning. Vi spelade mot The boys junior high team.
Hahahah dom agde val oss kan man val saga >.<
Alyssa har val inte varldens basta attityd mot ms Short, so.. she got in trouble.
Men hon fortjanade det igentligen ocksa. For hon har haft en riktigt dalig attityd pa den senaste tiden.
Tydligen sa hade ms short klagat pa henne och varit allmant otrevlig mot henne, men jag har bara hort Alyssas vertion, och hon har en.. formaga.. att beratta en historia sa att hon alltid blir 'the good guy' om man sager sa.

Kevin fyller 18 ar idag. Sa vi skulle ha haft en overraskningsfest (eller hur man nu ska saga) for honom. Men det gick inte sa bra. Joe visste inte om att det skulle vara en overraskning, sa han forsa sig saklart.. Sen sa missade jag ett telefonsamtal fran Kelsey sa jag och miriam kom forsent (A). Men det gick bra i guess.
Vi fick Tarta och glass, jag vet inte varfor dom alltid ater glass med sin tarta men det gor dom iallafall.
Jag fick tartgrej pa min vita troja :( (A)
Sen sa gjorde vi lite random stuff. hah
Vi gav honom ett giftcard och Kitcat.
Vi kollade pa film. American Pie. och typ nan liknade. haha ofta.,
Det var sa himla kallt nar vi kollade pa filmen, jag hade typ 4 filtar over mig och fros anda.. ehhehe
Till slut var det bara jag och miriam kvar, Kristine kom och hamtade oss typ 12.

Nu ska jag ga och lagga miiig, imrron har vi bortamatch.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Otto

JaDå?!

Jag Snackade ju med Dejoxå.

Ibland harJag problem med DinAttityd.



RandomLillevan.

2009-01-31 @ 16:38:29
Postat av: Otto

Idag har Jag varit hos Lyra.

Hon ville bita Mej.

Men annars var det Kul.



GlömInteJack!

LoveYou!<3

2009-02-01 @ 20:00:11
Postat av: Otto

2009-02-02 @ 09:47:26
Postat av: Otto

däBlevfel.

Tänkte baraSäja att Duär Bäst.

Slickpå DinKind.<3

2009-02-02 @ 09:49:11
Postat av: Pappa

har mailat

2009-02-02 @ 19:13:43
Postat av: Anonym

heeej:) jag var inte med.....

kan inte du ringa mig så jag oxo får prata med dig:) saknar diii<33

2009-02-08 @ 20:16:49
Postat av: Anonym

heeej:) jag var inte med.....

kan inte du ringa mig så jag oxo får prata med dig:) saknar diii<33

2009-02-08 @ 20:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0