Home sweet home

Jag ar hemma idag.
Jag tyckte att jag behovde behovde det. Det ar lite for mycket med allt just nu.
Med basketen och allt. Men jag tror att det kommer losa sig iallafall. Annars far jag sta ut anda.
Jag bryr mig faktiskt inte om hon kommer lata mig spela lika mycket just nu, jag spela hela matchen igar forutom typ dom sista 2 minuterna. Och hon har val inte sa mycket och valja pa heller. ha ha.
Vi vann igar iallafall. 38-32.
Killarna vann ocksa.
Jack tog lite bilder igar, sa dom kommer val sen nar han laddar upp dom.

Miriam ar sa snall. Jag kommer sakna henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HiSweetie.



Schysst InteBrySig Ibland.

Sova är Bättre.

Matte säger att DuSover för lite pånätterna.

Det säger honInte omMej.



Klart Du blirTrött av att VinnaOxå.

OJag harAlltid Gillat Miriam.

IngetKonstigt medDet.



Home Sweet Home.

<3 <3 <3

2009-01-28 @ 21:05:31
Postat av: Otto

DäVaJuJa!

2009-01-28 @ 21:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0