Im getting better

Andra matchen den har veckan, vi forlora. ha ha.
Men vi ar egentligen inte sa daliga. Vi ar val inte varldsbast, men vi ar faktikst inte samst.
och jag ar battre ocksa, eller det var vad kristine sa iallafall :)
Redan imorron ar varan nasta match.
Nasta vecka r det 4 matcher. Nej, jag skojar inte, 4!

Jag har fortfarande inte hittat kameran.. det ar val nan som har tagit den da kanske.. Jag vill verkligen inte att den ska var borta, jag vill inte kopa en ny, for I loved this one and this one only.
Men jag maste ju ha en kamera pa hawaii. sa jag kanske far ge upp.

Just nu i engelskan sa laser vi 'the glory field'. Den handlar om slavtiderna i Usa. Den ar val inte varldsbast den heller, men definitivt mycket battre an 'the scarlet letter' som troligen var skriven 359 bc. Men det ar inte sa bra att ha engelska forsta lektionen, Mrs Pattisons rost ar som ett somnpiller itself, hon fragade tillochmed om jag var vaken en dag.. hahahah. Men jag var vaken. Aldrig att jag missar en sekund av denna underbara bok... SNORK!

Forutom var match har det inte hant sa mycket.
Jag far lite damp pa ALyssa daochda. Det kanns som hon utnyttjar mig
I feel so used! hahah Friends in my <3

Have a nice daay

Kommentarer
Postat av: Pappa

4 matcher på en vecka ojojoj.

Kameran är väl en grej/sak ?

Köp en ny om du inte hittar den.

2009-01-23 @ 08:15:38
Postat av: Otto

Getting Better fannsInte som alternativ på frågan.



SnorkGlory.

2009-01-23 @ 15:32:23
Postat av: disaismyname

vad är det med alyssa?? jag kommer o ger henne en bitchslap om hon inte skärper sig! Hälsa det, i think that will få henne på andra tankar!! hmpf..





lovelovelove<333

2009-01-24 @ 12:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0