just in case if i die,

Okej, sa vi har haft basket idag igen.
Jag spelade inte sa mycket, jag fick ont i brostet, och fick typ blodsmak i munnen.
Jag vet innte, jag ar lite forskyld.
Jag tyckte bara att det vore bast om jag inte sprang tills jag blev battre,
men kristine tycker att jag ska ga till doktorn. Hon tycker det ar battre, sa ms short ska tro pa mig ocksa. Men jag tror nog anda att hon tror pa mig. jag klagar inte sa ofta faktiskt.
Och jag gillar inte doktorn, speciellt inte har. jag litar inte alls pa doktorerna har, nu nar jag har sett hur deras skolor ar, iallafall highschool. Och jag tycker att dom ger ut alldeles for mycket mediciner,
men om jag nui gar till doktorn sa far jag val ata medicin da.
Just in case if I die,
Jag alskar er.
<3

Wow, that was deep.

Kommentarer
Postat av: elin

you will not die :D

pussgurka

2009-01-24 @ 11:46:55
Postat av: disaismyname

men käääääääft! Säg inte sådär! ARGGHH! Du skrämms ju va faen! Gå till farbror doktorn bara, få lite knark o bli bra! OK?



älskar dig o saknar dig sönder!! <333

2009-01-24 @ 12:10:58
Postat av: Pappa

Träna inte om du har feber. Förkyld och träna är ok men inte bra, gå på 80 % och inte på 100 %. Många kramar

2009-01-24 @ 23:28:27
Postat av: Pappa

Skriv ner 15 rader om dig själv på ett mail till mig så mailar jag vidare Jonny

2009-01-24 @ 23:30:40
Postat av: Lisa

Hej neaa!

jag har oxo varit förkyld sktilänge ,fast jag har tränat ändå o jag lever fortfarande!!!

fast om man mår dåligt så ska man självklart inte träna..(jag mådde bra även fast jag var förkyld;)



JAG saknar dig grymmmmmmmt mycket!!!

( vi jobbar på presenten)

Älskar dig<<33333333333

2009-01-25 @ 12:36:46
Postat av: Otto



HusseTycker Din Blogg har mycketfokus på DinNavel.

JaFörstår interiktigt. GörDu?

Men JagGillar SökaGodis i Naveln.



ÄlskarDejAlltid.<3<3<3

2009-01-25 @ 15:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0