Martin Luther King day

idag ar det MLK day. Sa vi har a day off. Vi gjorde inte sa jattemkt. Jag stadade mitt rum/letade efter min kamera. Jag hittade den inte. Jag tror fortfarande att den ar har nanstans, jag ska leta igenom bilarna, sen tror jag faktiskt att jag ger upp. Jag saknar den tho. :( Jag har lite hopp kvar. Annars ska Jack hjalpa mig fixa en ny innan Hawaii.
Sen klockan 4 hade vi traning och sen sa kollade vi pa sista avsnittet av mommas boys. Det var val inte varldens basta sista avsnitt. Menmen.

The boys and the Mommas :P ha ha. :)

Igar sa var vi pa Ikea :)
oh yeah, i've got some amazing bruses. probably from basketball. 
Om jag fick valja mellan volleyboll och basket, sa tycker jag absolut att basket ar sa mycket roligare.
Foresten borjar ni bli riktigt daliga pa att komentera.
Om ni inte borjar kommentera mera sa satter jag losenord pa bloggen, och bara dom som skriver kommentarer far losenordet, just nu ar det bara otto och pappa.
Goodnight 

Kommentarer
Postat av: Otto

JaSaknar OxåDin Kamera.

Bilder är Kul.

LaDuN intepå ett RiktigtBra Ställe?

EttSånt DuVet som man Ska VetaVar man Har?



GlömetAnnars.

Skitihan.



Märks Du haft LiteTrist ettag.

Tufft InteHitta kameranoså.

VandraVidare.



LaffslaffslaffslaffsYa<3<3<3<3<3<3

2009-01-20 @ 09:51:15
Postat av: HFF

VI ERKÄNNER,VI är dåliga på att kommentera ursäkta oss så mycket.Kameran ligger där du minst annar det vill säga mitt framför näsan, den ända tröst vi kan ge dej är att det blir värre me åren.Årets första skämt.Lilla vän du ska se att det ordnar upp.Många kramar och pussar till dej vi saknar dej så mycket,var rädd om dej. Från HFF.

2009-01-20 @ 11:49:09
Postat av: Pappa

Jag ska kolla på kvittot vad din kamera kostade.

Då kan du jämföra priset med den kameran som du köper. Aktuell dollar kurs är $=8,50 Vi har drulleförsäkring på hemförsäkringen så där kan du få ut lite pengar för kameran. Jag kollar.

2009-01-20 @ 15:55:00
Postat av: elin

förlåt förlåt jag sket för hårt

hahahaha

pappa svär i bakrunden: Var F**n är kvittot till kameran :D

har du en aning?

vad heter kameran? Canon Ixus?

alltså vi(tjejerna) har en andledning till varför vi inte har komentarat så mycket så vi borde få dispans men nu ska iallafall jag skriva som in i h
****e. oj vad jag har börjat svära?!

antar att det är vår nya SO lärare som svär stup i kvarten men han är riolig och bra.

imorn bär det av till ortopeden. .. okej.. önkska mig lycka till..

och tillbaks till dispansen.. om allt går som vi alla hoppas på och om roland (?) (amandas dator) vill samarbeta så kommer din present otroligt snart

håll tummarna :D

nu ska jag avsluta men ett yttligare rim bara för att fjäska luite till

förlåt förlåt mitt namn är plåt

puss på dig söta C1!!

2009-01-20 @ 21:50:30
Postat av: Anonym

men nu kom jag på ännu en anledning till min dispans!!!'

när jag skriver till dig på msn och du precis har loggat in så svarar du ju inte!! och eftersom du precis har loggat in så vet jag ju att du är där

och det är inte snällt :(

C1 <3 C2

2009-01-20 @ 21:56:43
Postat av: elin

nu har jag komenterat 2 (3) gånger :D

hihi

jag borde gå och lägga mig innan jag flippar ut totalt

puss

2009-01-20 @ 21:58:13
Postat av: Anonym

nu har jag komenterat 2 (3) gånger :D

hihi

jag borde gå och lägga mig innan jag flippar ut totalt

puss

2009-01-20 @ 21:58:45
Postat av: Ebba =)

Heeej snyggingen min !!! Hoppas allt är bra, för med mig är allt bra.. Ville skriva lite här, missa inte mina mejl som kommer!!! Ska skriva snabbt <3 saknar dig, puss puss

2009-01-20 @ 21:58:54
Postat av: elin

nu blev det fel

craaap

saksamma

godnatt

2009-01-20 @ 21:59:33
Postat av: Mamma



Skrev en lång kommentar tidigare ikväll men den kom tydligen inte in.



Jaja, jag gör ett nytt försök.

Det är liksom lite svårt för mig att få till kommenterandet och det är faktiskt Ottos fel. Han har en förunderlig förmåga att tränga sig före.

Snabb som en vessla.

För övrigt var han hos frissan här om dagen men det ser jag att han har förträngt och inte kommenterat. Ett trauma det där att sitta i fönrummet med de stora grabbarna...



I förrgår hade vi bokcirkel och surrade om "Doppler" av den norske författaren Erland Loe.

Knäppgöken(?) däri är provokativ mot hela den västerländska livsexistensen. Haha, lite kul tyckte jag.



Idag har jag varit förkyld, däppt i näsan och dålig i humöret. Det är lite bättre efter att jag sett Obamas direktsända tillträde på CNN.

Han känns värdig sitt ansvarsfulla uppdrag.



Efter det fick jag 45 minuters julklappsmassage och det njuter jag av varje gång. Jag har köpt ljushållare att sätta upp på väggarna därnere för att det ska bli ännu mysigare (och lite varmare).



Tack för kortet som kom igår. Mormor och morfar hälsar detsamma.

Förkräckligt väder ni haft! Såg bildspelet med översvämningarna som du skickade.

Ska inte klaga på vårt även om det varit bra trist ett tag. Egypten hägrar!



Kram och Godnatt från SverigeMamma.<3

Hälsa familjen hos Dig.<3

2009-01-20 @ 22:39:56
Postat av: Pappa

Kameran kostade då 1 987 kr dvs 236 dollar

2009-01-20 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0