Obama as President :D

Okej speciell dag idag.
I skolan fick vi kolla pa Nar Obama svor heden (eller vad man nu ska kalla det) He screwed up a couple of times tho.. But i can see why. Han har val i princip hela varlden pa hans axlar franochmed nu.
for att bli president. Jag tror nog alla skolor i hela the Us and a kollade pa det idag.
Det ar ju anda nagot historikt.
Jag hade Us History, sa det var val inte precis nat som vi inte skulle ha gjort iallafall.
Men det var val inte jattespannande hela tiden, vi fick typ lyssna pa klassisk musik forever innan han kom in i bilden. Och sen har dom haft typ president konserter forever, jag vet inte hur manga ganger.
Och det ar val ungefar allt dom visar pa Tv just nu. Det ar pa nu med. Just nu dansar han med sin fru, the first lady. lalaalaa.

i like him anywaaay.

Pa kvallen hade vi en basketbollmatch,
vi motte Pe Ell, vi forlora, men vi spelade ganska bra. Det blev typ 45- 16 eller nat liknande.
Jag fick startaaaa!!
Jag hade tipoff, men jag fick inte bollen, men andaaa!! haha
Jag spelade bade Jv's och Varsity.

I foods today sa gjorde vi godaste salladen, hahah
jag far fixa receptet.

Foresten ar ni mycket battre pa att kommentera nu :D
Have a nice daaay :)

Kommentarer
Postat av: Otto

JaTror hanföreläsar´n sa Fel på eden.

Obama saRätt TyckteJag.



JaGillar HansKrull på Huvudet.

Precis SomMitt Nu.

NärDu kommerHem skaJag Dansa med Dej.

LalallalalaWoaaff.



DuskriverSlarvigt.

ILove YouAnywaaay!

Have a niceDay :)

2009-01-21 @ 13:09:37
Postat av: elin

me like obama too<33

2009-01-21 @ 17:47:38
Postat av: disaismyname

Obama in my freaking <3 jag tror han kommer rädda världen! hah, är dte fel o tycka att han är snygg?? :O hur gammal är han?? hahahahhaha

2009-01-24 @ 12:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0