Oversvammning! :S

Just nu sitter jaag hemma fran skolan for vi har oversvammning, igen. Detr ar den storsta oversvammningen dom har haft har typ forever.

Vi har typ haft snostorm innan, sa det var asmycketsno, och sen nar det borjade bli varmare och det borjade regna istallet, sa snon borjade smalta och nu sitter jag har..och kommer absolut ingenstans. HAHAHA Men det ar sjukt mycket! jag kan skicka bilder sen. vi har typ en river som gar runt var stad, men som tur ar sa bor vi valdigt hogt upp, sa vi kommer troligen overleva. hoppas jag... :S

Jag fick just veta att dom har typ ett overlevnadsshit i var idrottssal :S
Jag ar lite halvradd, dom sager att vi ar sakra har, men wtf.. :S ni vet hur jag ar.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!

Jag skriver mer om vi inte far stromavbrott :S


Kommentarer
Postat av: Otto

Väst vad Ni Råkar ut för!

:S

2009-01-08 @ 15:15:19
Postat av: Jenny

Va lyxigt! ;)

Jättesnygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-08 @ 15:18:17
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0