sandaler ar fula.

Idag sa kunde vi (antligen) komma ifran Morton.
Jag kanner verkligen inte for att sitta hemma och glo langre.
Jag kopte ett par sandaler till Hawaii, som forovrigt inte alls ar langt borta nu.
Sen kollade vi pa Bridewars. Den var val ungefar som jag hade trott den skulle ha varit. Men den var bra.
Forovrigt har jag hemlangtan nu.
Varochvarannandag.

Ja, jag har kollat under sangen, arligt, minst 4a ganger.
Jag ska val fraga i skolan imorron,
Fuck, snart ger jag upp.
Jag ger upp, jag ar unbelievable.
Screw everything.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det låter skönt med lite solsemester

2009-01-12 @ 08:47:16
Postat av: Otto

Matte, Elin oEric har börjat snacka om att StickaIväg Själva till Solen på sportlovet eftersom Elin inte kan åka Skidor iFjällen.



DomVillVisst inte FlygaAlla UtanDej.

JaA, JaFinnsJu förståss. Menmen...



Hussen blirHemma medMej (oDej)!

Smack.



JagFörstår attDu har Hemlängtan.

Det är lixom MinGrej oxå.

JagVill bara sticka hemifrån ettag om JagSka till HFF.

JagÄlskar att KommaHem.

Det är blandannat därför Jag är bortaIbland.



Du KommerAlltid Hem i MinTanke...

2009-01-12 @ 08:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0