Today

Idag sa hdet ar det hant lite olika grejer,
Jag var astrott nar jag vaknade idag, var match igar forlorade vi, men vi spelade bra iallafall. jag tror det blev typ 60-15. Alla fran det andra laget var typ 1 meter langre an mig, sa det var val bra iallafall.
Men iallafall, jag dog imorse, jag kommer inte ihag nar jag var sa trott senast.
Men im still alive. Till lunch var det turkey and gravy sa jag och miriam gick till Cheveron och kopte subway istallet.
Efter lunch hade vi ett test i Biologi, det sog. Jag tror jag klarar mig anda, det ar ju inte precis som att det ar svara prov dom har. Sen efter det sa hade jag spanska. Mrs Phifer har nan konstig lyckoonskningsfodelsedagsonsknigsgrej sa man ska bli slagen med ett egg pa en pinne och sa kommer det ut konfetti fran egget, det ar sakert ingen som forstar ett ord om vad jag pratar om emn anda. Sa jag fick iallafall den slagen i huvudet, 2 ggr for Matt kunde tydligen inte sla hart nog forsta gangen. hahahah. Sen berattade mrs Phiefer att hon tydligen har nan sprakkurs dar hon lar sig svenska, sa hon slanger ut random words lite da och da. Idag kallade hon Matt for en 'Haxa' hahha.
I idrotten sa Var Tims pappa dar, han hade tydligen kommit idag, for att overraska honom, sa tim visste inget. Gullligt :) I would die. I would have been so happy. hahahah han var verkligen som en japansk turist och tog kort pa ALLT! hahah
Pa idrotten sa kor vi nan random sport som ar som tennis fast med traraketar och innebandybollar. Strange.
Efter skolan sa var det basketbollstraning, som jag verkligen inte sag fram emot, men som tur var sa var Ms Short pa riktigt bra humor, sa vi hade en slapptraning med mest lekar. Jag och Miriam var riktigt flum. Askul. Jag tror det var for var match igar och att vi har en match imorron ocksa. Forovrigt ar jag riktigt otranad just nu. Jag suger verkligen, men jag kanner mig lite halvforkyld ocksa sa det kan ju vara det ocksa.
Annars hande det inte sa mycket, forutom att allt som visas pa nyheterna handlar om Flygplanet som nodlandade i NY. Och det hjalper val inte direkt Jacks flygradsla. Annars ar det bara 1 manad minus 1 dag kvar till Hawaii.
Igar sa lanade Matt min jacka. Han Freaked out about it beeing swedish. Sa han letade igenom min afickor och hittade en Ob, hahhhaha, sa han tar fram den och typ skriker "vad ar det har??' hahahahhahahah
Gud jag dog! hahahahahhaha.

Ha en trevlig dag!
Ps. jag har en slideshow om oversvammningarna om nagon vill se, den ar val inte overdrivet spannade, men iallafall, det var varre an man trodde.

Pps. jag har fortfarande inte hittat min kamera :(

Kommentarer
Postat av: Otto

Idag harJag mest Ränntefter matte som Flängtrunt med en trasa.

Jag TyckerBättreOm när hon Ligger i Sängen.



Trädet som Vi haft ett tag iStora rummet ska ut och det är Bra för Jag har Tröttnat på att lukta.

Onär jag försöker så RasarAllt.

DrällerNerlixom på ett Otrevligt Sätt.

Inte Mysigt.



JagVill att Du ska Komma tillMej sådär som Tims pappa.

Jag Lovar att Jag bara ska bli Lagom Glad.

Dö SkaJag InteGöra.



Jaa, Jakan TänkaMej att se slideshow på översvämningen.

Ikväll ska JagLigga i soffan med Husse.



:) DIN :)

2009-01-16 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0