Nyar, Fodelsedag mm

Mandag 29/12 -08
Mandag, feels like forever ago.
jack ar hemma sondagar och mandagar, istalllet for lordagr, jag vet inte vad jag pratar om, for jag ar sa trott just nu, men iallafall.
Vi hade traning pa morgonen, at the gradeschool, for highschoolstaket over idrottsalen haller pa att falla ihop for all sno. Vi kom hem, hjalpte Jack att stada och sen at vi pa plaza till lunch.
Sen sa gjorde vi inte sa mycket mer.

Tisdag 30/12 -08
Vi hade en basketbollsmatch. Borta. Sa det var att aka buss, med kill-laget ocksa, sa vi var tvugna att dela buss med dom, och killarna tror ju som vanligt att dom ar bast hela tiden, sa det ar alltid tjejerna som maste dela platser i bussen.  Vi vann iallafall. :)  mer
Killarna vann ocksa. Sen sa kom vi hem vid 11.30 sa jag gjorde inte sa mycket mer..

Onsdag- Nyar!
Jack och Kristine jobbade, vi hade baskettraning. Kristine kom hem klockan halv 4 och sen nar hon kom hem sa akte vi upp till Coopers hus. Vi fastnade pa deras driveway, for det var sa slashigt. sa Tyler fick komma ner med en traktor och hjalpa Kristine att komma loss, och sen kom A.J och fick putta pa med, sa hon kom loss iallafall. A.J hade med sig sin hundvalp, som han hade fatt i julklapp :) Jattesooot :)
Sen sa akte vi till Zoo-lights, det var en djurpark, med massor av jullampor.
Sen nar vi hade varit dar sa akte vi och forsokte hitta nanstans att ata, men det var stangt typ overallt, sa vi akte till enn annan zoolightsgrej, dar man skulle kora igenom. Efter det sa hittade vi en resturang iallafall. Sa va at dar, och sen akte vi hem igen. Det snoade igen sa det var valdigt halt pa vagarna. Jag sov i bilen hah.
Sen nar vi kom hem, typ 1145, sa skramde vi Jack som sov i en fotolj, och sen sa kollade vi pa the Spaceneedle fyrvarkerierna pa tv, klockan 12. Dom har absolut inte alls lika mycket fyvarkerier som vi har i sverige. Det var typ 1 peron i hela morton  som hade fyvarkerier. hahahaha
Jack sa att dom har fyvarkerier pa 4th of july istallet. 
Vi skulle ha akt tillabaka till Coopers hus, men vi stannade hemma istallet, och spelade spel och Wii. Jack hade bestammt att alla skulle stanna uppe till 4a. Sa vi var uppe till 4 :D hah
Gott nytt ar! 

Torsdag 1/1 -09
Vaknade vid typ 12 halv 1.
Jag och Miriam fargade vara har :)
Jag forsokte fa mitt sa nara till min naturliga harfarg som mojligt, det gick val.. okej. Jag ar val inte helt nojd, men det ar iallafall battre an den ackliga utvaxten. Miriam tonade sitt har typ morkrott. Det blev faktiskt coolt :)

Fredag 2/1 -09
Vi hade basket traning pa morgonen. Sen nar vi kom hem sa skottade vi varan driveway, viket tog lite langre tid an vad vi hade trott fran borjan. Under snon sa hade det blivit ett 10-15 cm tjockt islager, som inte var helt latt att fa bort. Sa jag tror vi var ute i ungefar 2 timmar. Resten av dagen sa somnade jag framfor houseboxen som jag fick lana av Louisa.
Pa kvallen sa akte jag, miriam och Kristine och Kollade pa Twilight, for den spelades pa Roxys, vilket ar Mortons egna biosalong, ha ha. Mobbad.
Vi kan val saga att den ar lite gay tredje gangen. Den ar fortfarnade bra, men gay, jag behover ett litet break.

Lordag 3/1 -09
Det var 17 ar sen Linnea kom till Jorden.
Yey.
Whatever.
Jag kanner mig anda inte redo for att bli stor.
Nar jag kommer hem har jag bara ett halvar til jag blir 18.
WTF!
Det ar ju ingenting.
Men jag far val borja ta tag i mitt liv nu och borja leva, tydligen sa ska ju jorden ga under 2012 anda, sa det ar val dax nu anda.

Iallafall, min dag.
Jag gjorde inte sa mycket pa dagen, jag gjorde mig iordning i stort satt. Pratade med familjen hemma i Sverige.
Sen klockan 2 sa var det samling pa skolan for alla extremt laddade basketspelare. lol.
Vi motte Mossyrock, som ar varan narmaste skola, var (jagkanintehittarattord) fiende(?)skola (typ berzan, katedral kindof feeling), sa det var viktigt att vinna, fast alla redan visste att vi skulle forlora for vi suger pretty much om man jamnfor med alla andra skolor. MEn alla andra skolor ar ju en aning storre ocksa, sa whatever. Anyways, jag och miriam spelade Jv's och Varsity. Vi forlora bada. Killarna forlorade ocksa.
Efter sa akte vi hem och vi gjorde val inte overdrivet mycket roligt.
Ja, det var val min dag. MIn forsta dag som 17-aring pa jorden.

Sondag 4/1 -09
Vi at Kinamat pa kvallen. Och sen at vi min tarta, som faktiskt var riktigt god om man jamnfor med dom andra tartorna jag har atit har forut. Den var valdigt fin, men jag kan somsagt inte lagga upp nan bild tills jag hittar min kamera igen, Jag ar valdigt oppen for forslag om vart jag kan leta, jag har letat i princip overallt, mitt sista hopp gar val till att miriam har rakat fa med sig den in pa hennes rum. HOPPASHOPPASHOPPAS.
Annars far jag val borja bete mig mer desperat an vad jag redan gor. Jag far val borja leta i garaget.
Hejhopp.


Kommentarer
Postat av: Otto

Schysst att Vi får Veta endel.



Bästa Grejen Var att DuKom till Jorden för 17 år sen.

Helt klart.

Det Har JagGillat sen JagKom för 5 år sen.

Men eftersom Jag är Hund så Mognar JagSnabbare.

Med er tideräkning närmar Jag Mejju De40.

Så visst 17 är ju ingenting.

Bra för Dej.

Det är Alltid Dax att Leva.

Det GörJag.

ODå är det HimlaKul!



Love

MyLife&Yours.<3

2009-01-10 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0