Min forsta softballmatch

GRATTIS MAMMA <3

Fredag och Lordag sa var det var forsta Softball match.
Vi akte till Sunnyside som ar ungefar vid Yakima,
vi blev utlosta fran 6th period pa fredagen. Vi hade tva minibussar (en fran Hippietiderna..)
Bilturen tog ungefar 3 timmar. Landskapet pa andra sidan berget ar valdigt annorunda.
Dar borta var det soligt och mer sand. hah, jag vet inte hur jag ska forklara det. Det var inte lika mycket granar. hah 
Vi stannade en halvtimma at a mall dar jag och Kayla kopte varsina solglasogon ocksa :)
Nar vi kom dit sa packade vi ut vara saker, vi skulle sova i en skola, och sen akte vi vidare till en biograf. Vi sag "Knowing" Jag tyckte den var riktigt bra. Tills slutet. Jag kan inte beratta vad som hander om ni vill se den.. men ni kommer nog forsta vad jag menar om ni ser den. It was just too much. Men jag tyckte i stort sett att den var bra, Pretty sad tho.
Sen sa drog vi till Walmart och kopte frukost.
Och sen tillbaka till Skolan igen. Vi sov i idrottssalen, pa golvet. Det var ganska.. hart. haha
Och det var sa himla kallt! jag vaknade tva ganger under natten bara for att ta pa mig mer klader.
Vi blev vackta klockan halv 9, och vi borjade gora oss iordning infor matcherna.
Softball ar valdigt svart att forsta sig pa om ni skulle fraga mig. Jag forstar i princip ingenting fortfarande. Men its getting better. Den forsta matchen sa forlorade vi med 14-1. Den andra med 24-1. Men det ar bara 5 som har spelat forut, och resten lar sig fortfarande. Sa det var val acceptabelt. (not really) Mendet ar iallafall inte som i basketen dar man ser hur mycket dom andra leder med.. hehe
Pa vagen hem sa fick vi den har gangen ha Hippievanen. hahah. Den var valdigt.. trevlig. Tyvarr sa glomde jag att ta kort pa den..
Har kommer lite blider :)



Tori, Briar, Tabby, Jessi, Maddy (Cory bakom), Louisa, Alyssa, Kayla, Becca, jag.
Alla i laget ar inte med thoo.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Idag så är det kalas Sten-Olof, Kerstin, Stig och Maj-Britt kommer på middag

2009-03-22 @ 10:59:16
Postat av: Pappa

Ska Miriam spela softball ?

2009-03-22 @ 11:08:19
Postat av: Otto

Du är Bäst&Sötast. <3



Men JagTycker Du oxå ska vifta på Rumpan som hon i mitten.

Ligga på golvet är InteBra TyckerJag.

Mellan Husseomatte är det mjukt och varmt och Skönt.

När Jag stöter på Dom med tassen blir Jag Kliad. Om Dom slutar så stöter Jag Igen och då blir Jag Mer Kliad. HimlaGott att JaKomPå Detdär med Stötandet.

Dom har berättat att Duoxå Sov Där förrut.

SmackNean FattarInte varför Du slutade med Det! Det ska JagAldrig Göra!



Nu VäntarJag Jättemycket!

HFF o Mormor&Morfar är på ingående.

JaÄlskar Partyn med HFF o Mormor&Morfar!

MassaGott som ramlarner och härligt PussiNutt.



NuttPusspåDej!<3





2009-03-22 @ 11:39:17
Postat av: Mamma

Tack för gratulationen:D



Nu har gänget åkt efter en trevlig eftermiddag och vi har hunnit med ett koncentrerat familjeråd. Viktigt att prata ihop oss lite då det är riktigt racigt i vardagen nu när jag har börjat nytt jobb och arbetar mer än heltid ett tag.



Igår städade vi uteummet och det blev för varmt att sitta där när solen låg på! Vårdagjämningen sammanföll med min födelsedag :D



Jag fick en armbandsklocka och en underbar föreställning med klassisk kinesisk dans i födelsedagspresent. Någon (?) hade ställt en chokladkaka och satt ballonger på trappan igår. Men när jag fick massage av pappa hade Eric ätit upp hela stora kakan! :(

Man kan väl säga att hans och mitt förhållande är aningens ansträngt för tillfället. Han ligger verkligen i hårt för att gå igenom hela tonårkapitlet trots att han inte är en riktig Så´n förrens på tisdag.

Månde bliva???? Vojnevojne...



Tur att Du iallafall vuxit till Dej !

Ett hushåll pallar faktiskt inte mer än en rebell åt gången. Bara så Du Vet...



Nu ska jag nog se "Beck" på 4:an. Men det är träligt med all reklam och nyheter mitt i. Egentligen borde jag ge mig i kast med "Krisen" av nobelpristagaren i ekonomi. Pappa har valt den till nästa bokcirkel. Tyck synd om mig för det!



Ha det bäst! <3

2009-03-22 @ 20:49:51
Postat av: Anonym

Kul med bilder

2009-03-23 @ 19:00:15
Postat av: Pappa

2009-03-23 @ 19:01:01
Postat av: Otto

MiiiiiiiiiiiiinÄäääääääälsklingDuuuuuuuärsoooOmEeenROooooooooooooOssennyyyutpruungeenskääääääääääääääääär....

<<<<<<<<<<<<<<<<<33333333333333333333

2009-03-24 @ 19:41:45
Postat av: Anonym

..ääär...

<<<<<<<<<3333333333333

2009-03-24 @ 19:43:57
Postat av: Pappa

Igår så fyllde Eric 13 år. Han firades med sång och paket mm på morgonen. På kvällen beställde vi asiatiskt mat Eric Elin o Anders. (Anna jobbade kväll.)

2009-03-25 @ 16:59:51
Postat av: elin

kul med bilder :D

bara så att alla vet så var kladdkakan mamma skrev om till mig och inte till henne..just so you know

2009-03-27 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0