Softball



So today; Forsta skoldagen efter vaaldigt laange kandes det som.
Det var bade kul och jobbigt [tidiga mornar+mig= ingen toppen konbination.]
Men i stort sett helt okej.
Jag har iallafall bestammt mig for att saga till Jacob, att jag inte vill ' go out with him'
Det borde jag egentligen ha gjort idag, men whatever. Det far val bli imorron. Apperantly he's spreading all these rumors about me.. idk..
Efter skolan sa var det den forsta Softball-traningen. Oh man!
Fastpitch.. i dont know.. Jag hade garna kort slowpitch istallet ;)
Jag vet inte anns reglerna an.. haha!
Softball ar iallafall som Baseball, fast med en storre boll.
Det ar verkligen mycket svarare an vad man tror. Och en SOFTBALL ar absolut inte SOFT!
Det ar som att fa en sten kastad emot sig. Vi tranade inte med dom vanliga bollarna sa mycket idag. Vi fick mest testa med mjuka skumbollar och innebandybollar.
Men jag tyckte det anda var en helt okej traning for mig, det ar ju bara forsta traningen. Och jag traffade faktiskt endel bollar.. Fatta vad jag kommer aga er alla i brannboll nar jag kommer hem! [hope i dont have to eat my words..]

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag ger dig gärna en match i brännboll

2009-03-03 @ 09:49:25
Postat av: elin

jag kan iallafall reglerna i baseball, men jag är inte superbra på att träffa bollen precis, hehe

puss

2009-03-03 @ 15:49:32
Postat av: Otto

2009-03-04 @ 16:44:17
Postat av: Otto

Galet. JaÄger Bollen.

Waffha.

2009-03-04 @ 16:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0