St. Patriks day!

GRATTIS FARMOR! <3

Okej, jag har varit jattedalig pa att skriva pa sista tiden. Men jag behovde en liten paus helt enkelt.
Jag ska val ta och rycka upp mig.

Idag ar det iallafall St. Patriks day. Jag vet inte sa mycket om den har hogtiden kan jag val inte saga.
Allt jag vet ar att man far nypas om en person inte har pa sig nagot gront. Det hade jag ingen aning om, men som tur var sa skulle vi ha haft en softbollsmatch idag, och som tur var sa var vi tvugna att kla oss i gront.
Det blev ingen match iallafall, for det ar som om himlen har oppnat sig for alla vaderlekar att falla ner.
Idag har vi haft allt fran sno, regn hagel och jag vet inte vad.
Sa var forsta match ar pa torsdag. :S
Jag ar nervos, for jag vet verkligen inte vad jag ska gora.

Haha, idag i MrC's class gjorde jag bort mig lol.
Vi laser om indianer och likande som levde i Washinton forr i tiden.
Jag skulle saga att dom hade manga djurgudar som tex. Bjornar
Aka. Bears, jag sa beers.
HAHAHHAHAHAHAHAHAH
jag blev iallafall inte uppskriven lol :)
Vi kan val saga att man kan inte saga nagot som ar inappropriate..
och att svara eller prata om alkohol ar absolut inte acceptabelt. haha.
Vi kan val saga att mr christiansen ar ganska cool anda. haha

Flatheads... hahahhahahahahah
Insider fran mig och Kayla :'D


Nu ska jag ga och lagga miig.  Godnaaatt :)

Kommentarer
Postat av: HFF

Tack snälla Linea för att du kom i håg mej och för kortet från Hawaii,det var väl en fin upplevelse.Du kommer att ha många fina minnen från din tid i USA.Hälsa till alla där borta vi är så stolta över dej.Många kramar,pussar från oss.

2009-03-18 @ 11:20:29
Postat av: Pappa

I måndags var det sorgens dag i Linköping.

LHC förlorade den avgörande matchen mot Skelleftå

2009-03-18 @ 16:13:04
Postat av: TyraJohanna&Johan

Åh vad kul att höra från dig igen! Vi har saknat det :)

2009-03-18 @ 16:28:31
Postat av: Mormorbror Göran

Roligt att du har kommit igång att skriva igen! Ska du nu spela softball också? Är basketen slut? (Ursäkta om jag har varit ouppmärksam.) Det gör inte så mycket att LHC åkte ut, för Frölunda är kvar!

2009-03-18 @ 21:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0