state knowledgebowl

Idag sa akte Miriam till State Knowledge bowl . hehehheeh

Idag sa spelade vi tva softbollsmatcher, at Onalaska. Vi forlorade.
Jag fick en poang!! haha, yey!
Vi var mycket battre den har gangen iallafall, det blev typ 12-6 :)
Annars hander det val inte jattemycket just nu. Vi fick vara basketsweatshirts IDAG. haha lite for sent (A)
Vi Har Spring Break nasta vecka.
Jag och miriam ska folja med Louisas familj till Seaside i tre dagar.
Jag vet inte riktigt vad vi ska gora dar, men det far jag val veta nar vi kommer dit.
Och pa sondag sa har vi ett utbytesstudentmote i longview.
det ar val i princip allt som hander just nu.

Hoppas ni mar bra dar hemma :)


Kommentarer
Postat av: Mormorbror Göran

En poäng! Inte dåligt av en softball-nybörjare, jag är imponerad. Här hemma (eller rättare sagt i Portugal) spelar Sverige VM-kval i kväll. Viktig match om vi ska ta oss till Sydafrika nästa år!

2009-03-28 @ 19:14:05
Postat av: Pappa

Igår så utmanade Jonny och jag Stockholm och Örebro i Rackleton. Pappa fick ihop 19 poäng samma som Kenta men tyvärr förlorade jag mot honom i tennis och vid samma poäng räknades inbördes möten.

Jag vann alla fall Squash o Pingis tre i badminton och fyra i tennis. Efteråt var det middag på Skogsfridsgatan pokerturnering och fotboll förstås. Det blev 0-0 borta mot Portugal. Vilket är mer än godkännt.

2009-03-29 @ 19:02:23
Postat av: Pappa

Elin och Disa hade fest med fotbollslaget igår. Middag hemma hos Disa och sedan eftersnack i våran gillestuga

2009-03-29 @ 19:06:30
Postat av: Otto

OroadejInte för Mej.

Ja mår Utmärkt TyckerJag :)



Igårkväll You know Iwas TheKINGintheCellar.

DeVa Jag och 18 av Linköpings SnyggasteBrudar där!

Alla var Fjäskiga och det fanns en Massa ostbollar,chips annatGott.

Jag drog en repa Ditner lite dåodå.



Var tvungen att haKollen på Husse oxå. Det drösade av gubbar i vardagsrummet så där var det lite Jobbigt. Låg mest under soffan ohade Span. Men När Jamärkte att Husse reddeSej så låste Jain Mej med matte i sovrummet. Efter ett tag så kom Eric o såg på fotboll. SåJag Trivdes mest Där för i källarn hade Dom börjat se på nåra slumdogs(?) och det kändes Inte somMin Grej lixom.



Idag har det vartBra för Husse har legat Mest i sängen.



Men JagoHusse omatte gick till bibblan.

Matte gick in själv oDet blev jobbigt ett tag men Jag stod blick stilla okollade och Hon kom tillbaka. Klart Jag blevGlad Nean!

Det var Husse som sa att Matte skulle gå in. Han har lärt Sej att InteGåifånMej.

<3Hussen&Ja<3 VetDu.



O<3Du&Ja<3!











2009-03-29 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0