WHAAAT?!

WHAAAT?! LHC?! Vafd hande?!

Idag sa har det inte hant mycket nytt.
Den har veckan sa har 10th grade (sophomores) WASL-test.
Det ar ett test som alla i Washington state maste ta. Och tydligen sa maste alla utbytesstudenter ocksa ta det. haha. How amazing. Sa Hela den har veckan sa ar det Las/skriv test. Och nan gang i april sa ar det matte och Sience. haha! Matte och Sience! Det ser jag verkligen fram emot! Matte som ar mitt favoritamne, speciellt nu nar jag inte har lost ett anda mattetal sen sista mattelektionen i 9an. Ha! det kommer ga saa bra. hah


Kommentarer
Postat av: elin

idag har jag varit hemma, men benet är mycket bättre, det gör fortfarande lite ont att böja på det men det är bättre som sagt :)

ikväll ska vi gå på konsert med veronica maggio(stavning?) för att fira fisen granfalk :D haha

pusspårej

2009-03-19 @ 14:43:45
Postat av: Otto

DuÄBäst.

2009-03-19 @ 21:22:50
Postat av: Pappa

Nu ska vi snart fira Anna på födelsedagen

2009-03-20 @ 17:19:12
Postat av: Anonym

neneeee.. den 19 mars är det ju inget annat som är värt o kommentera..... som nåns typ födelsedaaaaaaaag??!! :OO



hmpf...



hahah, du är forgioven! lovveeee yaa<33

2009-04-05 @ 17:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0