Fina Fotter

Den har helgen har jag spenderat mycket tid med Mercedes.
Vi fick val inte overdrivet mycket somn. hehe

Forovrigt sa ser det ut som mina fotter har blivit kidnappade och sen valdtagna.
Det hela borjade med att jag spelade fotboll och var pa the track med Miriam och Mikhael pa lordags morgonen.
MIn tanagel blev krossad nar Michael (en annan pojk..) bestammde sig for att kliva pa den,
Sen sa fastnade mitt andra en i en taggbuskspinne (nej, jag vet inte hur jag lyckas..)
Sa jag har vackra marken fran det ocksa.
Jag ska kanske vara lite mer omtanksam om mina fossingar.. Jag behover dom ju anda.. till i princip allt :)


Nat jag borde gora med mina fotter kanske?

Kommentarer
Postat av: Otto

Spännande information Helt på MinNivå.



Ja har4.

BraohaA.

2009-05-11 @ 16:09:07
Postat av: Otto

Grattis på LinneaDagen MyLove!



<3

2009-05-13 @ 08:59:19
Postat av: Pappa

Grattis på namsdagen LINNEA

2009-05-13 @ 10:26:27
Postat av: HFF

Grattis på din namnsdag Linnea.Hoppas att allt är bra med dej,vi ser framemot att få träffa dej när du kommer hem. Hälsa till alla i USA ATT VI ÄR BÄST,till och med i ishockey,vi är bara bäst i allt var rädd om dej,massor av pussar och krammar till dej. Bus hunden otto är här i dag du får en puss från honom ochså. hälsningar från oss alla.

2009-05-13 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0