Jag ar lurig!

Just nu sitter jag i skolan.
Forut sa kunde jag inte logga in pa bloggen nar jag var i skolan, for dom har losenord pa 'oviktiga' sidor.
Men Kendra hade fatt reda pa det, och berattade det for mig.. sa har sitter jag nu!
hehehe.

Sa nyss sa kom det in poliser och drogsniffar-hundar till skolan och det blev... LOCKDOWN! haha
sa ingen fick lamna deras klassrum.
Jag kan tanka mig att flera personer freaked out. Jag vet inte om dom hittade nat tho.

Annars hander det inte sa jatte mycket just nu.. Jag sitter och vantar pa luncheeen. Var fantastiska lunch (ironi). MEn jag ar hungrig. hehe.

Ikvall sa blir det att hjalpa till och satta upp for Prom, som ar imorgon, Lordag!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mormorbror Göran

Hoppas Du får en riktigt kul prom!

2009-05-01 @ 21:45:01
Postat av: Pappa

Ha det trevligt på balen

2009-05-02 @ 11:39:47
Postat av: Otto

Hehehe, JaGillar Dom Luriga.

2009-05-02 @ 13:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0