Sammanfattnig

Sa nar jag lamnade sa pratade jag om.. teambonding.


Pic1;
Erin and Kayla.  Pic2; Louisa and Tabby

Pic4; Maddy.

Det var helt okej..vi pratade verkligen om allt mojligt.
Vi korde 'chineese firedrill' pa var nya stoplight som vi har fatt. haha. Det enda. haah

Dagen efter sa hade vi en softballsmatch. Killarna hade ocksa en match, sa vi delade buss med dom ocksa.
Pa vagen hem sa somnade Kody.. haha han var sa sot!
NickiiP puttade han ner pa golvet, dar aven han somnade! haha.

pic1; Kody.  Pic2; bussss (i cant believe ive been here forever and still dont have a pic of a yellow bus..)

pic3; NickiiP on the floor. haha

Pic5; Kody, pinching his cheeks ;)


Pa kvallen sa gick jag med Erin till 'Monsters VS. Ailiens' at the Roxys. Hahah. 
The President; The best part. hah
tyvarr hittade jag inte det hela klippet.
Vi gick aven in pa Killarnas toalett och forsokte kissa i en pissuar. hahahhahaha
Det gick inte sa bra, och vi bestammde oss for att gora det nan annan gang istallet, hah.

I helgen gjorde jag inte alls mycket. Pa lordagen sa hade Miriam a track-meet, och var borta hela dagen, och alla andra jobbade, sa jag fick roa migsjalv. ;P
Pa sondagen sa spelade jag, Miriam, Mikhael och Annie fotboll. Ughh. Jag saknar det.
Det var riktigt roligt, och jag saknar det valdig mycket, markte jag.

Sa den har veckan..
Jag har fortfarande inte dott av grisinfluensan som jack kallar det.
Jag har en forkylning, och kanner mig val inte pa topp i alla lagen, men forhoppningsvis sa ar det iallafall inte grissjukan. hah
Men vi har ju 5 fall (?) i Washington nu. Och everyone is freaking out. hahah, jag vet att det inte ar speciellt roligt, personer har dott ifran det, men... everyone is freaking out. I morse var lararna tvugna att beratta for eleverna om influensan och alla trodde att dom skulle fa det sa fort nagon andades i deras narhet. JAg ar val inte overdrivet radd. hehe. Jag tanker for en gangs skull lita pa den amerikanska sjukvarden.

Jag har klippt mig! Antligen. Jag forstod val antligen att om jag inte tar det i egna hander sa kommer det verkligen aldrig handa.

Vad tycks?

Sa jag har nog bestammt mig for plattat har pa Prom. Jag har inte haft plattat har pa vaaldigt lange.
Jag och Keith ska iallafall med Kendra, Joe, Tim, Joey och Kelsey och ata ochsavidare innan Prom.
Jag har en Svart och Vit klanning. Som jag fick av Kelsey, for vi akte aldrig och kopte nan.
Sa hon lat mig testa nagra av hennes, och jag bestammde mig for den svartvita. Bilder fran det kommer :)
Har ar iallafall en bild pa klanningen


Dalig bild, men anda, Ni ser ju iallafall en uppfattning om hur den ser ut :)

 Alla bilderna i detta inlagget ar tagna med mobilen, sa dom ar inte perfekta.

Nej, nu ska jag nog anda ga och lagga mig.
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: elin

ehhh.. är det bara jag som inte kan se bilderna?

men det låter kul i allafall.. funderar på att se monsters vs ailiens,, den verkar rolig,hehe..

btw har du köpt twiligt dvd:n än eller?

pöss

2009-05-01 @ 16:04:38
Postat av: Alina

Hoppas du hade en trevlig valborg! :)

2009-05-01 @ 16:08:03
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Pappa

Bilderna syns inte. Här hemma är det bra väder. Elin är på konfa läger. Eric Anna och jag har bytt en transformator som gått sönder. Puu det var riktigt jobbigt. Ha en trevlig helg

2009-05-02 @ 11:44:24
Postat av: Otto

Naa, FunkerIcke.

2009-05-02 @ 13:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0