Sushi

Sushi

Sushi i vårsolen tillsammans med finaste Michelle!
Bläckfisken sparade vi till sämre tider.

Min tand (tant som jag skrev först, haha) växer snett.
Fick röntga idag, det var galet! Dom klämde fast mitt huvud när jag stod upp, äcklig känsla.
Gick på 5 minuter, jag hade väntat mig att det skulle ta minst en halvtimme, höhö.
Fick se bilden sen och som sagt tyckte jag att det såg ut som den växte snett in på min andra tand. Awesome. HoppasHoppasHoppas att jag slipper operera ut den.

På fredag gäller det. Jag och Ebba ska prova bikini.
Dags att börja intala sig redan nu att det kommer gå bra..
Panikångest

Puaassss

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låten var ju bra ;) haha vi skulle gett bläckfisken till Milton ;)

2011-04-27 @ 21:00:12
URL: http://www.michellefrennesson.wordpress.com
Postat av: bajs

vilken av dom är bläckfisk? allt ser fan lika disgusting ut!! tur att ja inte följde med! hehe ;)

2011-04-28 @ 13:46:38
Postat av: LINNEA

den med sugkroppar är bläckfisken, hehe

närå, den under laxen :)

2011-04-28 @ 15:45:15
URL: http://linneaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0