Tandis

Ny vecka, nya tag

Kunde inte sova igår, så det var skönt med sovmorgon imorse, trots att jag vaknade av migsjälv vid 20 över 8. Bättre än att börja klockan 8.
Godbless inget IV!
Började dagen med ett besök hos skolsyster, vilket sedan resulterade i ett besök hos tandläkaren.
Stackarn, efter lunch. Jag var freeeesch.
Iallafall, han var asgoooo, haha.
Efter bedövande kräm, sköljning, salivsugande och mycket freeeescht pillande så kom han fram till att det kanske blir så att jag får operera bort den lille gadden längst bak på högersidan. Yay, sa jag och åkte hem.
Inbokad på röntgen (stavning?) är jag iallafall efter påsklovet, sen får vi se hur det blir.
Awesome shit right there.

Gör inte lika ont längre dock. Undrar om dom har löst problemet med sin helvetessköljning eller om det är bedövningen som fortfarande sitter i. Lär vi märka. Ser iallafall inte längre ut som en hamster. Skööönt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0