Morsning

tjosan.
Jag är inte längre lika vis och har förlorat alla mina undre visdomständer.
Den här tanden hade inte vuxit upp än, men växte redan fel, så den rök innan den ens fick se dagens ljus..
Har klarat mig mycket bättre och har inte alls lika ont som förra gången, thank god. Fortfarande lite svullen och dreglar lite när jag äter meeeeen vi kör på första skoldagen imorrn och vi går på hårt direkt. Maybe i will live. Kan ju inte ligga hemma och glo hela veckan, så drar mig ur sängen sista dagen och passar på att skriva ett par prov. my life RULEEES.
ähh, kanske ska ta tag i mitt liv, plugga lite.. dregla lite soppa.. mums


I will never look like this again..... ellleeeer?
Har ju två tänder kvar, på övervåningen, så att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0