En liten ros med hål i sin själ


Tjenabananer!

bananer?

Krogen igår! Asnice med mina gullungar Michelle och Vicky. Saknade dock min 3de gullunge, Maggan. Längtar tills MAJ då du får hänga med!! <3
 Krogen..
Min enda bild från igår..?

Idag väckte mamma mig tidigt, vid 11 (?) och vi åkte till Mormor och morfar. Skönt att komma ifrån all skit i stan. Behövde jag.
 "Staden äter upp mig " - Daniel Adams-Ray

Fick en ny assnygg väska av mormor! kommer
jag använda flitigt.En gammal Baron i portföljstil. NICE.
Portfölj! Portfölj!

Avslutar med en bild på min älskling!

Otto <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah finfint kort.. nu blire träna hela veckan lååång!!! hehe

2011-02-06 @ 13:49:26
Postat av: Michelle

Det var riktigt kul! :D o ja snart kan maggan hänga på och då blire ttttttttopppen! :D hihi puss

2011-02-10 @ 19:45:17
URL: http://www.michellefrennesson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0