HAHAHHA

Till: Andreas, Min lärare.
Sms: Tror du att man kan få G om man suger av Andreas? Jag hade inte haft några problem med det iaf!;-)
Svar: Jag kommer låtsas som om att inget har hänt. Och jag vill att du slutar använda din telefon på lektionerna!!! Hälsningar Andreas

Förklaring: Efter som att jag inte sköter mig så bra i skolan har mina lärare bra koll på mig, d.v.s att dom ringer när jag inte är på deras lektioner. Jag har svårt för matte och på matte lektionen skulle jag skicka smset till min tjej kompis men det blev till Andreas, min lärare, som är fruktansvärt snygg... Han skickade smset på lunchen någon timme senare efter att jag hade skrivit det.



Från felsms.se

HAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAA
Undrar vem i klassen som skickade dethär.. hahahah jk jk.
synd att Andreas var snygg.. annars kunde det ju varit sant.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0