Magdalena är min bästis forever and ever

Heeeeeej!

Ni har inte glömt bort mig va?

Jag och min enda vän sitter här i en datasal för oss själva, så mysigt hihi. Börjar känna och höra kurr från magen, kanske dags att gå ner och få lite käk i sig.

Försöker fundera på om vi tjejer ska göra något skojigt i sommar, typ peace and love som mina älsklingar var på förra sommaren, det vore ju grymt. Eller varför inte en utlandsresa, och bara festa loss helt enkelt och sola som fan. Jag behöver ett jobb och lite cash, någon som vill ha mig där ute? Snälla. Jag är stark, gammal, oftast glad och snygg.

Just det, glöm inte påminn mig att smsa Magdalena varje morgon när jag vaknar, så vi kan gå tillsammans till skolan :D.

PUSS

Kommentarer
Postat av: LINNEA

Snyggt ;)

puss!

2011-01-27 @ 17:54:42
URL: http://linneaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0