This isn't really what i expected

Godmorgon lovers! 
God eftermiddag!

Trevligt igår, överraskninsfest för Amanda som fyllt 18! :)
Mkt nice. Slutade dock med en låång promenad (löparrunda för min del) eftersom vi gick fel och inte hittade in till stan. Frooze my balls off. Tyckte det var rätt trevligt ändå.. Blev inte direkt som jag hade tänkt mig, och nu lever jag med ett nytt begär, hehe. Jag ska stå emot. fan.
Trodde jag tappat bort min väska, som tur är så hade min fina vän Vicky plockat med sig den. Tur för mig, så jag inte måste byta ut alla lås i huset.

Intressant natt.
Pussar
Jag och vicky <3
jag och min babe

dom bilder som blev *host* acceptabla från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0