TRÄNA?

Mycket i skolan för tillfället..

Igår; Asmys fika med Ebba på stan. Vi var nyttiga och åt sallad. men shit my god vad nice den var!
Tog bussen hem och insåg att jag behöver fylla på min reskassa.. blivit mycket tid spenderad på bussen sen min cykelkedja bestämde sig att hoppa.. och försvåra mitt liv. Orkade/orkar inte fixa det, så det får vänta.
Hade tänkt att jag skulle plugga, gick sådär kan man väl säga och åkte ner och körde squash istället. Askul!

Idag chilla jag i skolan, till lunch (har inget IV längre Thank God) Kolla runt lite på stan, hitta ett par jeans för 100 pix på monki, vilket inte var ett planerat inköp.. Inte bra.
Sen blev det träning med Vicky och Madde på Friskis och svettis! hurthurt
snabb sol
nu chillar jag hemma.
MUMS
Saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0