Lätt Pain i min kropp

tjo (en vänlig hälsning utanför matsalen, AHHAHA)

jag dör av träningsvärk, om det nu går. Har nog tränat för mycket den här veckan..
det kunde betyda slapplördag, men nejnej. Ska plugga till mitt awesomeprov i spanska på fredag, för jag vill verkligen inte få IG. Så inte mycket träning nästa vecka istället.. not good. då får mina döende vader vila lite iaf.

Idag kommer min älskade syster hem igen, tur för mig att jag fixade födelsedagspresent igår! hehe
och så fyller mamma år imorrn.. Presentkris.
Ett GRATTIS till min kära vän Disa klämmer jag också in här, ha det bra i France, hehe.

Jag är akut jättehungrig, nu äre frukost som väntar!
Syster o moi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0