tjaaaaa

bara för jag är en sån aktiv bloggare kommer, suprise, ett nytt inlägg!

Bra saker:

  • Rätt skön vecka, borde ha pluggat, gjorde jag det? svar nej. skönt iallafall.
  • Börjar få vårkänslor!! väärt. Älskar våren!
  • Ska på maskerad imorrn! Aspepp. kommer dock se ut some en hora, men det är smällar man får ta. hehe.
  • Jag och vicky hurtar på friskis. hah. träningsverk till 1000
  • Har hittat (läs vicky hitta) nerladdningsshit! Goodie. synd att jag inte fattar hur jag sparar låtarna så att jag kan få över dom till min mp3. ovärt.
  • Min dåliga humor. inte så bra kanske, men kul iaf.
  • mina gosvänner. puss på dom
  • VG i Matte B! yeeees.
  • Det är helg. WTF. whats not to like?

Spanska
Exempel på min otroliga humor.
spanskaporr btw


Kommentarer
Postat av: v

älskar vår humor!! haha

peppa imorgon!!!!!!!!!!!

2011-03-11 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0