dagens bravader

halloj !
idag höll jag på att komma försent till skolan (ingen överraskning kanske) fick lätt panik och cyklade som en galning. jag var galet snabb, för jag hann i tid!  första kommentaren från vicky: "har du solat? du är röd!" taaaaack gullet, älskar dig med! hehe.
 tråkig dag, filip och jag (läs filip) skriver som galningar på vårt repotage om skäggetorp. tur att jag är med honom, annars hade jag nog legat i  fosterställning i ett hörn. hade engelska prov, muntligt. jag sög åsneballe. skojjar inte. där rök mitt mvg typ.
deppade ner på stan med michelle, fick en gratis dricka på expressohouse, gjorde mig lite gladare. studiebesök på frälsningsarmen. visste ni att i julas var det 160 familjer som var där? galet. ska sluta klaga. mer än så fick jag inte ut från det besöket, hade rätt långtråkigt om jag ska vara ärlig.
drog med mig Michelle och tvingade henne vara smakråd när jag skulle köpa bikini. tro det eller ej, jag är en bikini rikare! blev en överdel från lindex och en underdel från cubus. haha.
 jag cyklade sen hem som en galning, men kollade mig för när jag mötte bussarna, stackars tjej som blev påkörd. craaazy. kom hem, drog mitt feta ass ut i spåret och tog mig runt, sakta men säkert. cykla hem, orkade inte skynda denhär gången.
 åt mat, korv och potatismos, typ det jag hatar mest. fick cravings för nåt gott när jag såg att mamma o pappa åt biskvier som eric hade med sig hem från sin prao.
 hitta inget gott så jag bada istället. provade bikinin igen och konstaterade att jag typ har köpt för små trosor. awweeeesooomeeee. skitsamma. får väl banta ass:et.
 ska väl studera lite engelska nu, har prov imorrn med, så jag kanske får mvg iallafall.
 nu dissar jag er! tjarrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0